Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Püf noktası

O  gün kahvaltısının son lokmalarını ayakkabılarını giyerken yemişti Doktor Asım. Gerçekten  çok  acelesi  vardı. Bir an önce muaynehanesine gidip dünden kalmış hastalarına bakacak ve  reçetelerini yazacaktı. O hızla doğruca vardı arabasının yanına. 

Hay  aksilik ! Araba bir türlü çalışmaz. Ne yapacağını şaşırmak üzereyken birden aklına hemen  yan komşusu tamirci Yusuf Usta  gelir. Hızlı adımlarla  doğruca Yusuf Usta'nın kapısına varır.  Acilen arabasının bakılmasını ister Doktor Asım. Tamam  der Yusuf Usta. Ama tamirat biraz  uzun  sürer. Tam tamına yarım saatlik süre geçmiştir tamir işi için. Nihayet arabası  onarılmıştır  Doktor Asım'ın. Aslında  biraz da  kızmıştır  Doktor Asım, komşusu Yusuf Ustaya. Hep şu sözler  geçmiştir kafasından.  "Ya hu  adam ! Çoktan on onbeş  hastaya  bakıp  reçetelerini de  yazacaktım. "Neyse ki; Yusuf  Usta tam gidecektir. Dayanamaz ve  şöyle seslenir Doktor Asım. " Komşu, bir de çok ünlü bir araba tamircisiyim  diye kurulursun. Ben şu geçen yarım saatte on- onbeş hastaya çoktan bakmıştım." "Doğrudur "  der Yusuf Usta... Siz hastalarınıza soruyorsunuz  "Nereniz  ağrıyor?" diye. Onlar da söylerler.. İlaçlarını yazıp gönderiyorsunuz ve iş  bitiyor. Ama bizim işimiz öyle  mi ? Ben kendim arayıp buluyorum arabaların buzulan yerlerini. Yani sen sorarak buluyorsun ben de kendim arayıp buluyorum arabaların bozulan yerini.."

Dut yemiş bülbüle dönen, Doktor Asım, hemencecik oradan uzaklaşıvermişti. Her işin bir püf  noktası vardır zaten. Önemli olan yaptığımız işin inceliklerini ve püf  noktasını öğrenmektir.

 
Toplam blog
: 17
: 433
Kayıt tarihi
: 23.02.14
 
 

Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü mezunuyum. 2013 yılında alan değişikliği yoluyla Türkç..