Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '11

 
Kategori
Siyaset
 

Püskevitli toz şiker!!

Püskevitli toz şiker!!
 

Bu yılki seçimler mi çok popüler yoksa ben büyüdüğüm için mi bu kadar ilgileniyorum? 

Biri çıkıyor ''Ana...'' diye cümleyi yarım bırakıyor. Diğeri mevkidaşının ''püskevit'' gafıyla dalga geçerken kendisi ''toz şiker'' diyor.. 

Yürüyen merdivenlere takılıyorlar.. 

Ufacık şeyleri polemik yapıyorlar. Sırf bir oy daha toplamak için şaklabanlık yapıyorlar. Kalite çok düşük. Vaatler hiç gerçekçi değil. Kandırılmamış, sindirilmemiş kesim kime oy vereceğini düşünüyor kara kara.. 

En azından ben öyleyim.. 

Hadi birer pakete kanalım... 

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..