Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '13

 
Kategori
Kitap
 

Puslu Kıtalar Atlası - İhsan Oktay Anar

Puslu Kıtalar Atlası - İhsan Oktay Anar
 

Kim kimin düşünde?


Hangi ruh haliyle bu kitabı yazmış yazar, bilemiyorum; sorulmaz da!

Hangi ruh halimle okudum bu kitabı, bilmiyorum; sorulmasına sorulur da!...

Düş!

Kim kimin düşünde var ya da yok; yine karanlık bakışlar bende!

Zaten karanlık bir dönemdir mi, kitapdaki dönem?

Dilim zorlanıyor. İfade edemiyorum. Zayıf geçişler...Konuları birbirine ekleyemiyorum? Bünyamin!...Ederse, bir o bana yardım edebilir.

Uzun İhsan Efendi ile başladı her ne ise, tümü ve onun ile bitecek sandım, bitmedi; Bünyamin!...

Bir ŞEY vardı kitapta; birileri o ŞEYin peşindeydi. Meğersem o ŞEY, benim sandığım gibi bir ŞEY değilmiş; onca sayfanın nihayetinde...

1. Not: Kitap bana ara verdi, ben kitaba değil.

2. Not:

Pusluydu

kıtalar ve

elimdeki atlas

götürmedi beni,

yerimde,

aynı yerde saydım;

bulamadım.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..