Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '11

 
Kategori
Futbol
 

Q7 Kaptan Kartal Şampiyon...!!

Q7 Kaptan Kartal Şampiyon...!!
 

Takımda Ernst ve Sİmao dışındaki bütün 30 yaş üstü oyuncularla vedalaşılmalı ve takım kaptanı Quaresma yapılmalı... Tıpkı Delgado'ya uygulanan taktik Quaresma'ya da uygulanmalı, böylece Quaresma'nın daha sorumlu daha disiplinli olması sağlanır, ayrıca takıma da daha fazla sahip çıkar ve daha dikkatli ve daha yararlı olur takım için...
Şu an yapılan transferlerile takım bayağı bir gençleşecek ve üstelik Tayfur hoca ile sanıyorum takım yeni bir iskelet yapıya kavuşacak... Şu an takım yeniden inşaa ediliyor, o yüzden bu yeni inşaa aşamasında İbrahim Toraman'a da yol verilmeli diyorum... Bu yeni vizyon da kaptan kesinlikle Quaresma olmalı... Bu fikrimi destekleyenler çok fazla olacaktır diye düşünüyorum, bence bunu bir kampanya haline getirelim ve bir şekilde güçlü bir sesle yönetime kadar bunu duyuralım istiyorum..
Quaresma ile beraber tam bir Q7 çetesi oluruz bence... Bu takımın böyle bir coşkuya ihtiyacı var ve özellikle Avrupa'da Beşiktaş'ın fanatiklerini ve Beşiktaş sempatizanlarını artırır diye düşünüyorum... Düşünsenize, Q7 ve çetesi diye anıldığımızı Avrupa''da bence hoş olur :)) 

Ulaş Tuzak 

 
Toplam blog
: 149
: 284
Kayıt tarihi
: 03.05.11
 
 

1987 Bandırma'da doğdu. Dokuz Eylül Üniversitesi İstatistik Bölümünden mezun oldu. Araştırma, Ban..