Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '07

 
Kategori
Futbol
 

R.Carlos - Tuncay Şanlı ve Fenerbahçe

R.Carlos - Tuncay Şanlı ve Fenerbahçe
 

Öncelikle yazılarımı okuyanlar bilir ben iyi bir Galatasaraylıyım bir kere bunu baştan belirteyim yanlış anlaşılma olmasın; evet Fenerbahçe gerçekten çok önemli bir ismi renklerine bağlamakla inanılmaz bir iş başarmıştır Roberto Carlos' un ülkemize gelmesi Turizm açısından, Türkiye' nin tanıtılması açısından, diğer yabancı futbolcuların ülkemize gelmekte gösterdikleri endişeleri ortadan kaldırması açısından, futbol olarak futbolcularımıza tecrübesiyle, bilgisiyle iyi bir örnek olabileceğinden dolayı küçümsenemeyecek bir transfer buraya kadar söyleyecek hiç bir şeyim yok ama RealMadrid'den 35 yaşında bir futbolcu alıyorsunuz stadda imza show yapıyorsunuz ve 5 bin kişi geliyor yapmayın Allah aşkına bu görülmüş bişey değil ne oluyoruz Roberto Carlos 25 yaşında mı geldi fenerbahçeye Cahit Sıtkı TARANCI'nın dediği gibi "yaş 35 yolun yarısı"yani ne olacak şimdi bu futbolcudan hadi bu sene inanılmaz bir efor, performans gösterdi Fenerbahçe bu senede şampiyon oldu Carlos oldu 36 sonra ne olacak hojdonk örneğinde olduğu gibi ilk sene şampiyonlukta çok fazla etkisi vardı o kadar sonra sessiz sessiz geri dönüş yaptı ülkesine yazık benim ülkemi, benim futbolumu, benim futbolcularımı, benim ülkemin bir takımı olan fenerbahçe'yi bu kadar küçük düşürmeye kimsenin hakkı yok diye düşünüyorum ;Hani bir deyim var ya "ağlanacak halimize gülüyoruz"diye ben bu olaya öyle bakıyorum siz 3 tane kaptanınızı(Rüştü, Ü.Özat veeeeeee Tuncay) takımdan gidiyor 36 yaşında gelen carlos için 5 bin kişi ile stadda imza show yapıyorsunuz ben yerinizde olsam 55 bin kişi stadda toplarım Tuncay'ın gidişi için toplu ağlama töreni düzenlerim çünkü Tuncay demek takımın yarısı demek, takımın hızı demek, dinamizmi demek

Birde yıllardır Fenerbahçenin futbol federesyonuyla bitmeyen kavgası olan yabancı futbolcu sınırının arttırılması konusunda oluyor elbette olmalımı olmamalı mı o ayrı bir tartışma konusu o konuya şimdi girmeyeceğim ancak fenerbahçe yıllardır bir taktik uyguluyor ve zaten en az 10-12 yabancı ile oynuyor gelin isterseniz Fenerbahçenin yabancı ve türk statüsünde oynayan futbolcularına bir göz atalım bakalım kaç yabancı var kadroda.
Lugano Uruguaylı, Edu ve Carlos Brezilyalı, Önder Belçika doğumlu. Orta sahada Alex ve Aurelio Brezilyalı (Türk vatandaşı), Vederson da Brezilyalı (Türk vatandaşı), Appiah Ganalı, Deniz, Ali Bilgin Almanya doğumlu. İleride Kezman Sırp, Deivid Brezilyalı, Colin Kazım İngiltere doğumlu. Şu anda listede 13 kişi var.
ne derseniz kimde var bu kadar yabancı ......

resim:fenerbahçe.com

 
Toplam blog
: 25
: 6435
Kayıt tarihi
: 12.12.06
 
 

İstanbul'da yaşıyorum, iktisat mezunuyum. Evliyim, 1 kızım,1 oğlum  var.... Siyaset, ekonomi ve s..