Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '21

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Rabia Akatay

Rabia Akatay..

 

İlk Teklisi “Nasıl Bir Aşk..”

Hareketli alt yapısıyla insanda dans etme isteği uyandırıyor..

 

Bence hem şarkısıyla hem de duruşuyla iddialı. 

 

Röportaj Sizlerle... :)

 

S1- Şarkınız “Nasıl Bi’ Aşk” ‘ı dinlediğimde Tarzınızın çok özgün olduğunu düşündüm. 

Bu styling kimin fikriydi, ve neden böyle bir seçim yaptınız? :)

 

Styling, Tabii ki benim fikrimdi. 

Seviyorum ve sevdiğim renklerin kişiliğimi yansıttığını düşünüyorum.

Hayallerimi size sergilerken kendimden bir şeyler katmak istedim.

Umarım beğenmişsinizdir.

 

 

 

 

S2- Her şeyi Deftere yazmak, Sizce insan sağlığına iyi gelen bir şey mi? 

 

Şöyle ki kağıt ve kalem benim için ayrılmaz bir ikili.

En güzel anılarımız duygularımızdır. 

Ben bunu en iyi kalemle ifade edebiliyorum diyebilirim. 

Bugün, günümüzde hala kullanılan en önemli cümleler... Sözler, şiirler, şarkılar hepsi bir kalemin bir deftere bırakmış olduğu anıdır.

 

 

 

 

S3- 2 kelimeyle İstanbulu özetler misiniz?

 

Fırsat ve Sanat Tabii ki :)

 

 

 

 

S4 - Ün, Şan, Şöhret, Para.. Kime sorduysam hep, yalan yok öyle bir şey dediler... Bu durum gerçekten de böyle mi? Değerlendirir misiniz?

 

Bence hayal olan her şey değerlidir.

Bu hayalleri ulaşıldığında zamanla değersizleşir.

Bunu söyleyen herkes yeterince hayallerine ulaşmış bireylerdir ve bence yalan değil çünkü herkes kendi alanında işinde en güzel en üst yerlerde olmak ister,  ve zaten sonrası gelir başarıya ulaştıktan sonra Ün Şan Şöhret Para vs kendi alanımla ilgili bu soruyu Türk edebiyatının en önemli şairi olan Baki’nin bir sözüyle cevap verebilirim. “baki kalan, bu kubbede bir hoşseda imiş” Yani.. (Bu aleme güzel bir ses bırak çünkü bu dünyada kalıcı olan güzel bir sestir) sözüyle cevaplamak  istedim. 

 

 

 

 

S5- Bazı insanlar var.. gerçekten konuştukça susmak bilmiyor, bu insanlara laf anlatmak çok zor..

Ben başaranı görmedim. Siz hangi yöntemi kullanıyorsunuz?

 

Benim de sıklıkla başardığım söylenemez canım..

Mevlana’nın söylediği gibi

 “Ne kadar anlatırsan anlat ne kadar bilirsen bil senin bildiğin karşındakinin anladığın kadardır..” 

 

 

 

 

S6- Yaşınız ilerleyince sizin için bir biyografik sinema Filmi yapılmasını ister miydiniz?

 

Ben, başarılı olan her bireyin hikayesini merak etmişimdir. 

Umarım bir gün nesnel olarak merak edilecek bir başarı hikayem olur.

Ve tabii ki isterim...

 

 

 

 

Ve son soru...

S7- Fotoğraf kavramıyla aklınızda beliren ilk şablon nedir? Neden? 

 

Pembe simli yumuşacık bulutlar. Küçükken bulutları izlemekten çok keyif alırdım.

Yumuşacık bir yatak olduğunu düşünüyordum.

Çünkü; Sihirli Annem de hep bulutların üstünde sohbet ediyorlardı o zamanlar. Bunu gerçek sanıp hep hayal ederdim. bugün halâ baktığımda öyle hissetmiyor değilim. 

 

 

 

 

 

 

Röportaj - İhsan Tekin. 

 
 
Toplam blog
: 22
: 95
Kayıt tarihi
: 27.02.21
 
 

Röportaj benim hayatım.. Gazetecilik İse Aşık olduğum tek meslek...  Güzel yazılar çok yakında.. İs..