Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Raciun tavafı

Raciun tavafı
 

( Şiirin Hikayesi :Şiir'de son yazdığım kitap Kabenin Hayat Şifrelerinde vurguladığım betimlemeler var. Tavafın hayatın anlamı dört element, Kabe'nin dört köşesinin felsefi mesajı, şiirin içinde dört element insanın yaşam döngüselliğini ve elementlerin insan hayatındaki yansımasını aktarmaya çalıştım. Allahtan bir nefes(hava) olarak gelip, anne rahminde bir su iken canlıya dönüşümüzü, sonra yaşamda sevgiyi tadıp ölüp toprak elementiyle mezrdaki randevumuzu arkasından günahsız bile olsak son element ateş'i (Cehennemi göreceğimizi) vurladım, bununla beraber Cennetin bile Allaha dönmeden gurbet olduğunu Allaha dönmedikçe tekrar onun ciğerlerinde ram olmadıkça hep YETİM gibi kalacağımızı bu yüzden Allaha varmanın ve onun bize KULUM demesinin HAYAT TAVAFINI tamamlamak demek olduğunu şiirimde belirttim.)

Geçen Hafta Vefat Eden Babama....

RACİUN TAVAFI

Bir nefesi ilahi ile başladı sürgünüm

Annemin rahmeti yağdı üstüme

Doğdum ve ağladım

üzgünüm

Sen geldin sevindim sevdim

İşte Ömrüm

Hepimizi bekliyor aynı ölüm

Solucanlı toprağa gömüldüm

Hesabı var herşeyin

İşlemesem de günah

Açıldı önüme ziyaret için

Bir Nar-ı Berzah

Sürgündeydim yaşarken

Gurbetteyim Öldüysem

Ne yapsam Nere gitsem

Ruhum Yel gibi geldiği yere

Essem Ciğerlerine yine

Bir yetim gibi sana gelsem

Varlık tavafımı bitirsem

Bana gülümseyip

N'olur Rabbim

Sadece KULUM desen...

 

  

 
Toplam blog
: 722
: 3755
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

A.Ü İktisat Fakültesi mezunuyum, daha önce Kazakistan ve Hollanda'da eğitmenlik ve tercümanlık iş..