Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '20

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

RADYO DİNLEYEREK UYUMAK

RADYO DİNLEYEREK UYUMAK. Radyo hala en yakın arkadaşlarımızdan Babam Rahmetli olduğunda Dedemin yanına gitmiştik onun kondur radyosu vardı birlikte Haberleri dinlerdik sonra Abimin ’de bir radyosu vardı bazen beni koyun gütmeye götürür birlikte radyo dinlerdik. İlkokul üçte Annemle tartışarak ilk radyumu aldım standart markaydı elimden çok standart ve delta radyo geçti bilseydim birini saklardım gerçi çoğu darmadağın olurdu okulda ya ben düşürür yâda arkadaşlar düşürürdü. Rahmetli abim derdi ’ki oğlum bu radyo harpten mi çıktı bazılarını tamir eder olmazsa yeniden alırdık.

 

Gece gelip radyomu benden isterlermiş bende verirmişim sabahta hatırlamıyorum Körler okulundaki nöbetçi ablalar alırdı sabahta getirirlerdi ben çünkü radyo dinleyerek uyurdum bu günlerde de aynı alışkanlığım nüksetti ama bir farkla o zaman analog radyolar vardı şimdi daha çok cep telefonundan dinliyorum ama hem işte hem evde mutlaka radyom olur ibreyi çevirerek radyo aramak ayrı zevkli eskiden kısa dalga yayınlarını takip ederdim Meteoroloji Türkiye’nin sesi polis BBC Bulgaristan Macaristan İran TRT’ler ve diğerleri,

 

Radyo Kulesinde favori radyolarım var geçenlerde bir arkadaş Tiyatro radyolarından bahsetti bende kaçırmışım bazen dinliyorum güzel oluyor favorilerin başında Kordelya FM var Türk sanat müziği bazen avunmak ve avutulmak istiyor insan o zamanda şarkılar ve Türküler radyo hayatımızın bir parçası telefonlara kadar insede ben eski külüstür radyoları daha çok seviyorum hayalim şöyle kısa dalga yayınlarını iyi dinleyebileceğim bir radyo almak her şey internette var ama elektriklerin kesik olduğu zaman hemen radyo yanımda radyoyla uyumak Güzel.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..