Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Radyo günlüğü

Radyo günlüğü
 

Ne söylesem, nasıl bir konuşmayla başlasam diye saatlerce düşündükten sonra kararsız bir şekilde Cumartesi akşamı radyoya gittim. O kadar heyacanlıyım ki kalbim yerinden çıkacak adeta. Bir de demezler mi ki, sohbet konusunu da belirle...

İşte o an bir panik başladı bende sormayın gitsin. Neyse tonmaister Efsane ( adı var tabii ki ) arkadaşımız bana yardımcı olacağına garanti verdi de biraz rahatladım. Beraberce giriş anaonsunu hazırlayıp Ya Allah Bismillah diyerekten başladım konuşmaya...

Kimlere konuştuğunu bilmeden konuşmak ne zormuş !

Biraz konuşma biraz şarkı anonsu derken içimden şarkı söylemek gelmez mi :))) Çalınacak şarkı " Ayrılık ateşten bir ok " olunca hiç duramam doğrusu. Başlayıverdim...

Ayrılık ateşten bir ok

Nazlı yardan hiç haber yok

Benim derdim herkesten çok

Ben nasıl yanmayam dağlar ,dağlar, dağlar, dağlar of...

Hemen arkasından Sibel Can'dan dinliyoruz dedim ama sevgili Efsane bana şaşkın şakın bakıyor. İşte o an benim de sanatçı olduğumu anladı. Acaba yanlış mı yaptım diyecekken " çok güzel, bravo" diyerek beni rahatlattı. Çok geçmeden 2 telefon geldi beni ve programı tebrik ettiler.

Biraz şarkı biraz sohbet derken 2 saat su gibi akıp geçti.

Pazar günü giderken artık biraz daha rahatlamıştım, zaten konuşma kısmı için hazırlıklı gittim. Blogda yazdığım 2 yazımın çıktısı işime çok yaradı doğrusu.

İşte dostlar ilk radyo macerası kazasız belasız atlatıldı:))

Şimdi önümüzdeki hafta için hazırlanmaya başladım bile.)

Radyoyu aramak veya mesaj göndermek isteyen dostlara bilgi vereceğim.

Sevgiyle kalın....

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..