Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '07

 
Kategori
Gelenekler
 

Radyo

Hani eskiden evlerde tek oda da akşam olunca oturup ailelerle radyo dinlerlermiş. Şimdi türk halk müziği korosunu dinleyeceksiniz, sanat müziğinden seçmeler.. .Bu gibi seslenmeler. Bazen düşünüyorum da nerden nereye... Bugun radyoyu sadece arabalarda seyahat esnasında o kısa mesafe içerisinde dinliyoruz. Tam müzik başlıyor veya program sunucusu konuşmaya başlıyor gideceğimiz yere varıyoruz. Yani tabiri caizse tadı damağımızda kalıyor. Keyfini çıkaramıyoruz o güzelliğin.

Ben radyo programcısı olarak büyük bir rahatsızlık duyuyorum bu durumdan. İnsanların boş zamanını doldurmak değil, dolu zamanlarında fırsatlar yaratıp keyif almaları için dinlemelerini istiyorum. Belki biz radyocular istekelerine cevap veremiyoruz, dinleyicilerimizin. Eğer bu konuda bir sıkıntı varsa eminimki tüm arkadaşlarıma ilettikleri takdirde kendileri için en iyisi yapılmaya çalışılacaktır.

Gelin artık elele verip o eski değerlerimize sahip çıkalım. Kültür ve değerlerimizi yaşatalım. En azından akşam eve geldiğinizde televizyonunuz yerine bir kez olsun radyolarınızı açıp frekanslarınızı ayarlayın ve eşsiz muhteşem keyfi yakalayın. Hem siz mutlu olun eski değerleri yaşattığınız için... Hem de bizler eski kültürleri elimizde tutup, insanlara bunu yaşattığımız için mutlu olalım.

 
Toplam blog
: 6
: 1602
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Atatürk Üniversitesi sınıf öğretmenliği, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Teftiş Pla..