Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ragıp Savaş’la sohbet ettik…

Ragıp Savaş’la sohbet ettik…
 

Bundan aylar önce Ragıp Savaş hakkında bir yazı yazmıştım.

Onun için düşündüklerimdi yazdıklarım. Tanımıyordum. Tanışıklığım ekrandandı, sinemadandı.

Bugün bir şeyi anladım.

Onun için efendi biri. SANATÇI biri demiştim. Doğruymuş.

Artist olabilirsiniz, oyuncu olabilirsiniz ama sanatçı olmak!

Bence asl olan o.

Doğru olanı bu…

Bir beyefendiydi Ragıp Savaş.

Bir SANATÇI Ragıp Savaş…

Uzun sohbetler ettik.

Onun tiyatroya olan aşkındandan konuştuk. O bizlere; İzmit’te açtığı tiyatro okulunu anlattı, sonra Adapazarı’ndaki ikinci tiyatro okulundan söz etti.

Mutluluğu gözlerinden okunuyordu…

Çok hoşuma gitti.

Oralardaki gençlerin, sanata gönül verenlerin, onların ulaşmakta zorlandıkları ama memleketlerine gelen böyle kıymetli okulların kıymetini bilenleri anlattığında çok gururlandım…

Tiyatro benim için her zaman çok özel bir yerdedir.

Çok önemli hocalar, bu pırıl – pırıl gençlere eğitmenlik yapıyorlarmış.

Ragıp Savaş, gencecik bir adam ama hayatına çok güzellikler, büyük başarılar sığdırmış.

Sonrasında; dizilerden onun yeni projelerinden, benim kitaplarımdan ve uğraşı verdiğim dizilerimden ve de yapacağım programdan söz ettik. Programıma konuk olmaya söz verdi…

Yakında onu bir dizide göreceğiz sanıyorum. Onu özleyenlere ilk müjdeyi ben vereyim ama inanın Ragıp Savaş bana daha evet demedim dedi. Ben evet diyeceğini düşündüm. Kimbilir belkide ekranda olmasını istediğimizdendir…

Nazan Şara Şatana

http://twitter.com/#!/nazansarasatana

http://www.facebook.com/nazansara.satana.5

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....