Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '09

 
Kategori
Psikoloji
 

Rağmen… Ve… Bedel! İşte öyle bir şey!

Rağmen… Ve… Bedel! İşte öyle bir şey!
 

Resim mi? Alıntı tabii ki...


Rağmen ne demek bilir misin can?

Rağmen yürümek!

Rağmen gülmek!

Rağmen ölmek!

Rağmen koşmak!

Yapma be can!

Zeytinyağı gibi çıkma yine suyun yüzüne.

Yapma.

Biliyorum.

Biliyorum dedim ya…

Asıl söylemediklerin!

Söylemediklerinden çok daha fazlasını…

Gözlerinin!

Hani dargın dargın bakarlar ya onlar bazen…

Hiç hak etmemişken! …

Yapma!

Bana öyle bakma…

Ben değilim!

Değilim ben!

Rağmen!

Bilmiyorsan anlamını aç sözlüğü öğren.

Yok, orada da bulamadıysan google a yaz.

Her şeyi biliyor kerata.

Ha… !

Yok ya…

Onu kendine sor!

Dedim ya rağmen.

Rağmen koşabilmesi kötürüm bir insanın!

Rağmen yüzebilmesi kolsuz ve bacaksız bir canın!

Rağmen…

Bağırabilmesi avaz avaz ahlazın.

Ne demek bilir misin?

Hiç tattın mı?

Kaç defa söyledim!

Belki seni senden daha iyi …....

Ya da sandığımı...

Değil mi?

Peki!

Öyleyse sen anlat.

Nesin?

Nesin sen!

Hah.

Güldürme!

Güldürme en sığ kuytularımı.

Bunu bana yapma!

Daha ne bekliyorsun ki…

Söylenmedik bir şey mi kaldı ki…

Söyle hadi…

Konuşmaktan çok yoruldum hem biliyor musun?

Çok zor!

Çok zor be!

Seni gölgenden bile...

Sakınırken seni! ...

Çeke çeke ben bu dertten ölürüm diyor ya hani bir şarkıda…

İşte öyle bir şey be ahlazım!

İşte öyle bir şey dilsizim!

İşte öyle bir şey! ...

Hani bir yağmur yağarda bazen,

Hani gök gürler ya arkasından,

Hani şimşekler çakar ya peşinden.

İşte öyle bir şey!

Bazıları doğa olayı diyor buna.

Bazıları dürtü.

Bana sorarsan kalp gözü.

Kalp gözüyle görmek,

Görebilmek! ...

İşte öyle bir şey!

Bu! …

Sana rağmen…

Senden vazgeçmenin;

Vazgeçebilmenin...

Bedeli!

***

Özel not.

Olur ya…

Saçmalamışsam eğer…

Hoşgörün dostlar.

Doğaya verin ya da anti(ka)doğaya

Ne bileyim verin işte...

Öyle bir şey.

Hani diyor ya Hayyam bir dörtlüğünde…

"Ben göründüğüm gibiyim.

Ya sen o göründüğün adam mısın?"

İşte öyle bir şey!

Uzattım be yav.

Bir şeyler acıtınca içimi hep böyle oluyor.

"Aslında çok şey"!

Hoş görün dostlar…

Beni bu sefer!

İşte öyle bir şey demişken! ...

Ve tabii ki...

Çeke çeke ben bu dertten usandım.

Seversen Ali' yi değme yarama...

Önerdiğim parçalar.

İsterseniz dinlemek... Tıklayın.

Yok be kapımı değil! :))

Şarkıyı.

Linki yani...

Linkleri...

Güzel ya hani...

O bakımdan yani...

http://www.metacafe.com/watch/511575/erol_evgin_iste_oyle_bir_sey/

Çeke çeke...

http://www.izlesene.com/video/muzik-ozlem-ozdil-ceke-ceke/1137254

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..