Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '10

 
Kategori
Futbol
 

Rahat bırakın bizi

Rahat bırakın bizi
 

Kim ne derse desin ben de Aziz Yıldırım gibi Aykut hocaya güveniyorum. Herkes bu 6-2 lik skor için bir bahane uydurabilir. Yok takım iyi değildi, şanstı falandı filandı diye Elbette güzellikler olduğu kadar hatalar da olacaktır. Bunları bulup düzelteceğiz zaten. Biz hazırız dört dörtlük takımız demedik.

Ama diyeceğimiz günler de gelecektir. Bizim kadromuz şu an bütün takımlardan iyidir Sadece biraz zamana ihtiyacımız var o kadar. Başkanımızı ve yönetim kurulumuzu yaptığı transferlerden dolayı bir kere daha kutluyorum. Hakikaten gerekli yerlere gerekli kişiler alınmış başta biraz tedirgin olmuştuk ama haftalar geçtikçe yanıldığımızı ve yapılan işlerin doğru olduğuna karar verdik.

Eksiklerimiz yok mu? tabiî ki var ama bunların üstünden geleceğiz çünkü gerçekten bu işi bilen ve gerçek Fenerbahçeli olan bir hocamız var. Bu sene her şeyin yolunda gideceğine olan inancımız var. Hocamız iyi, futbolcularımız iyi, taraftarımız burada niye bir şeyler yanlış gitsin?

Sezon sonunda şampiyon olup şampiyonlar ligine gideceğiz. Yani gerçek sahibi gidecek! Böyle emanetçiler gidip bizi rezil ediyorlar gerçek sahibi gitsin de Avrupa takım görsün!

Ben Aykut hocanın yerinde olsam bu basın mensupları ile fazla hem görüşmem hem de futbolcuları görüştürmem. Evirip çevirip lafları tersten yazıp insanın sinirini bozuyorlar. Zaten ülkemizde eleştiri yapıcı değil yıkıcı yapılır. Hele bir de biraz başarılı isen hiç şansın yok hemen seni yıkmak için ellerinden geleni yaparlar.

Ne yapıp etsek de bunu baltalasak diye… Bu bir çok alanda geçerlidir. Sırf spor olarak değil başka alanlar içinde geçerlidir. Onun için hocamız kendisini ve futbolcuları korumak için mümkün olduğu kadar yıkıcı basından uzak durmalıdır. Bizim kendi televizyonumuz ve internet sitemiz bize yani taraftarlara en doğru bilgileri aktarır. Onlar bize yeter. Ben her zaman diyorum “Başarılarımızda bizi övmeyin. Hatalarımızda yermeyin. Bizim için gerçek yorum yapan insanlar var. Onların yorumları yeter de artar bile... Yıkıcı basın bizden uzak dursun”.

 
Toplam blog
: 110
: 706
Kayıt tarihi
: 27.02.10
 
 

Gülhane Askeri Tıp Akademisinden Bilgisayar Operatörü olarak çalışıp emekli oldum. Evli ve 2 çocu..