Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '10

 
Kategori
Siyaset
 

Rahat ölebilir miyim?

Rahat ölebilir miyim?
 

İşsizlik, yoksulluk, Ergenekon, balyoz, terör, çocuklara cinsel taciz, bir liraya ellemeler, et 32 TL, kuru soğan 5 TL, anayasayı değiştirme, yargıyı siyasallaştırma, orduyu laçkalaştırma, 15 günde 20 şehit, Kurtuluş savaşı kahramanlarından, cumhuriyetin kurucularından, İsmet İnönü yü Hitlere benzetme, Ana Muhalefet liderine, çirkin komplo. Ülkemizin manzarası bu.

Yaşasın demokrasi. Yaşasın adalet. Hani, anayasa değişikliği paketi, amansız bir mücadelenin sonunda, meclisten geçti ya. Hani, Başbakan, vekillerini kutlayıp, tebrik eti ya. Hani, başınızı rahatça yastığa koyun, uyuyun dedi ya. Acaba uyudular mı? Sayın Başbakan, memleketin bu manzarası karşısında, siz rahat uyuyor musunuz? Vallahi, ülke yönetiminde, hiçbir sorumluluğu olmayan, basit ve kıt kanaat geçinebilen bir emekli olarak, bu manzara karşısında ben hiç rahat uyuyamıyorum. Boşa koyuyorum, dolmuyor, doluya koyuyorum, almıyor. Kendim için bir şey istiyorsam, namerdim. Altı torunum var, onların geleceklerinden endişeliyim. Allah geçinden versin, ölüp gidersem, gözüm arkada kalacak. Acaba, nasıl bir ülkede yaşayacaklar? İş bulabilecekler mi? Karınlarını doyurabilecekler mi? Teröre kurban mı gidecekler? Ne olacak? Torunlarımın geleceği için, Başbakan olarak, bir güvence verebilir misiniz? Rahat uyuyamıyorum, bari rahat ölebilir miyim, sayın Başbakan. Ne dersiniz?
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..