Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '14

 
Kategori
Kahve
 

Rahatlatıcı chai tea latte

Zencefilgillerden oluşan chai tea latte birçok kişi için Starbucks’ın vazgeçilmez içeceklerinden biri. Hem benimde bayılarak içtiğim bu çok özel içeceği kendim için araştırdım. Ve artık evde kendim yapmaya karar verdim.
Zencefil, kakule, tarçın… Mistik baharatlara yapılan çay ister bitki çayı olarak, ister kahve olarak ta içilebilir.
Bu güzel kış günlerinde harika bir içecek.  Sizin için de tarifini paylaşıyorum…
 
Bu bir 1 bardak için;
 
Malzemeler
·         1 su bardağı su
·         1 porsiyon siyah veya yeşil çay
·         Tutam karabiber
·         Tutam toz zencefil
·         Tutam öğütülmüş karanfil
·         1 yıldız anason
·         Tarçın 1/2 g
·         Kakule 1/2 g
·         1/2 çay kaşığı vanilya özü
 
Önce porselen demliğinize koyduğunuz malzemeleri bir taşım kaynatın.  1-2 dk demlenmeye bırakın. Sonra ısıttığınız sütü ilave edin, şeker kullanmak istemezseniz bal da koyabilirsiniz.  
 
Ve ayaklarıanızı uzatıp, kış günlerine çok yakışan bu lezzetin keyfine varın. Afiyet olsun...
 
 
Toplam blog
: 68
: 2103
Kayıt tarihi
: 20.01.14
 
 

Merhabalar,  Çocuk yaşlarda hissetmiş olduğum ve bastırdığım hislerim 2016 'da Theta Healing eğit..