Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '09

 
Kategori
Tiyatro
 

Rahip Lorenzo

Rahip Lorenzo’yla evlenmek istiyorum.

Zorlukları var bu evliliğin:

1-Aynı dinden değiliz.

2-O bir rahip, kendini Tanrıya adamış.

3-Ben, genç ve güzel değilim.

4-O, tekerlekli sandalyede yaşıyor.

Daha çok engel var aramızda, umurumda değil.

Ben O’nun bakışına aşığım. O inanmaz, o şüpheci, o dalga geçen, O “Hadi canııım” bakışına hastayım .

Öyle bir bakış ki o bakışın bibloları yapılmalı. Beyazlamış saçları, tören kıyafeti ve tekerlekli sandalyesiyle yapılmalı bu biblolar. Canı sıkkın her insana lazım olan bir biblo… Anında terapi…

İlk görüşte “Ne şirin bir insan” “Ne hoş karakter” Diye düşündüm. Konuştukça hafif bir hafıza kaybı fark ettim. Ama öyle sempatikti ki… Sonra konuştuğu kişiye dönüp, O beni mahveden bakışla baktı. Gözlerini hafifçe devirerek ve hınzırca sırıtarak…”Sana inanmıyorum!” Bakışı…

O bakışı ne kadar anlatsam olmaz…Görmeniz gerek…

Rahip Lorenzo kariyer sahibi bir insan. Romeo ve Juliet’in nikahını O kıymış. Şöhretli bir rahip.

Evlenmemize en büyük engel bu .O bir kahraman.

O bir oyun kahramanı…

Siz yinede gidip görün Onu. Görülecek ve gülünecek çok şey var. İp ucu vermek istemiyorum.

Tarla Kuşuydu Jüliet… İyi seyirler…Çok eğleneceksiniz, sözüme inanın.Gülümsetenleri gözünden tanırım ben. Çok az masrafla gülme imkanı … Son bir tavsiye, oyuna erken gidin, dışarıda değil içeride bekleyin…

Stresinizi atmak, dolu dolu gülmek, şarkılar söylemek, ferahlamış bir insan olarak çıkmak için gidin.

Benim içinde alkışlamayı unutmayın.

Çıkışta görevlilere “Oyun kahramanlarının bibloları satılıyor mu?” Diye sorun bakalım.Yeterince talep olursa yapabilirlerJ

İstanbul Şehir Tiyatroları

TARLA KUŞUYDU JULİET

Romeo/ Rahip Lorenzo-Engin Alkan

Juliet/Dadı-Özlem Turkad

Shakespeare-Çağlar Çorumlu

Lucretia-Murat Bavli

Yazan-Ephraim Kishon

Müzik-Poldi Schatzmann

Çevirmen-Hale Kuntay

Yönetmen-Engin Alkan

Sahne tasarım-Gamze Kuş

Kostüm tasarım-DuyguTürkekul

Müzik düzenleme-Murat Bavli

Kareograf-Senem Oluz

Işık- Murat işçi

Efekt-Yusuf tuncer

Dramaturg-Sinem özlek

Yardımcı yönetmen-Hasibe Eren

Yönetmen yardımcıları-Doğan Şirin-Melisa Demirkan http://www.enginalkan.com/weblog/

 
Toplam blog
: 23
: 818
Kayıt tarihi
: 10.02.09
 
 

GÜLÜMSEMEDEN SORUMLU DEVLET BAKANLIĞI'na talibim... Blog yazarlarından Sema Şener burada olmam gere..