Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '11

 
Kategori
Anneler Günü
 

Rahmetli anama mektup...

Rahmetli anama mektup...
 

Evet, anne bu gün Anneler günü…  

Sen yine yoksun…  

Sen gideli, tam 3 yıl 21 gün 10 saat oldu…  

Sensiz bu hayat gerçekten çok zor…  

Güneş sanki eskisi doğmuyor. Esen deli poyrazlar senin yokluğunda, daha da deli esiyor. Ben korkuyorum poyraz’ın deliliğinden! Şimdi ben bu korkumla hangi kucağa sığınacağım? Bana hangi kucak limanlık yapacak?

Sen yoksun anne…  

Güneşin başka iklimleri aydınlatmaya, başka gönülleri ısıtmaya gittiği şu saatlerde, kâğıdı, kalemi elime alıp, seninle dertleşmek, yalnızca sana yazmak ve yalnızca seni özlemek geçiyor içimden.  

Sana yazmak. “Sana Seni Yazmak”.(Nasıl olacaksa?)Güneşin her doğuşunda, ben biraz daha batıyorum. Bu hayat anlamsız! Sensiz yaşam gerçekten boş!

Ve seni her gün özleyerek ve bekleyerek…  

Artık günlerim normal günlerden daha uzun. Gecelerim normal gecelerden daha da uzun. Bu uzun gecelerde sığınacak bir liman gibi kucak arıyorum…  

Sen yoksun anne…  

Sen gittiğinden beri her acıyı tattım…  

Her çileyi gördüm…  

Hayatın her cilvesine alıştım anne.  

Biliyor musun anne, yalnız senin yokluğuna alışamadım…  

Evet, şimdi daha iyi anlıyorum. Senin gidişin bana; acıdan, hasretten, gözyaşından başka hiç bir şey vermemiş…  

Gelecekle ilgili, senin verdiğin manevi destek olmayınca, yıkılan hayallerime, yok olan geçmişime, kaybolan geleceğime hep ağlıyorum annem…  

Annem; bunlar benim içimde yaşadığım olaylar. Sen şimdi oradan, ben seni toplum içinde böyle mi davranasın diye yetiştirdim diyebilirsin! Sakın deme! Bu benim seninle olan özel bir konuşmam…  

Annem, yattığın yerde rahat uyu…  

Emanetlerine sahip çıkmaya çalışıyorum…  

Tıpkı senin bize öğrettiğin gibi…  

Annem, öbür yanda babamla aranız nasıl?  

Gerçi yan yana yatıyorsunuz ama…  

Bilirim babamla yan yana olmak sana her zaman keyif verir…  

Annem, sen buraları hiç merak etme. Biz, hayattan senin anladığın şekilde zevk almaya çalışıyoruz. Her gün biraz daha hayatın çilesini omuzlarımızda hissetsek de, tıpkı senin bize öğrettiğin gibi hayata sarılıyoruz.  

Emanetlerini korumaya, hep birlikte büyük özen ve itina gösteriyoruz. Tıpkı senin bize öğrettiğin gibi…  

Canım Anam… Burada yanı başımda olmasan da, bu özel ve de güzel günde, bir kere daha ANNELER GÜNÜNÜ kutluyorum…

Tüm dünyadaki annelerin bu özel gününü kutlu olsun…



 

 

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..