Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Rakı, sigara ve özcan sakızı!

Rakı, sigara ve özcan sakızı!
 

Babamızın her zaman elinin darda olduğu ve en güçlü esnafın mahalle bakkalı olduğu yıllar.
Ama bu darlıkta,her akşam kafa çekmemeleri ayıp sayılırdı her nedense!
Belkide erkeklerin mutlaka öyle olması gerektiğinden mahrum kalmamak için!
Yada mutlaka bir şeylerden yakınma bahanesinin arkasına sığınmak.
Çocuklarının çocukça isteklerine kulak tıkamak için.

-Öğretmenim bu gün yanağımı sıktı,ama sen hep bağırıyorsun baba!

-Sınıfımı geçerseeem,üç tekerlekli bisiklet kaç paradır ki?

-Günde elli kuruş biriktirseeeem!

-Alırmısın babaaaa?

-Yada öbür bayramdaki harçlıklarımı yine sana veririm!

Daha ablanın,23 Nisan folklör kıyafetini alamadık ki oğlum!

Yok işte,para mara yok!

-Babaaa ağabeyimin önlüğü bana büyük geliyoo.

-Durumumuz ne zaman düzelecek?

-Annem hep dua ediyor da!

Etsin tabi,akşama kadar işi ne?


-Tatile gitmek ne demek babaaa?

Tatile gitmek dinlenmek demektir oğlum!

-Tamam o zaman!

Zaten ben hep,bahçedeki büyük taşın üstüne oturup dinleniyorum yorulunca!

Aferin akıllı oğlum benim!


Oğlum hemen fırla,hemen bakkala git ve deki…

Bi ufak rakı,bir dilimde beyaz peynir verecekmişsin…

Babam yarın akşama veresiye defterinin hepsini kapatacakmış de.

Dikkatli ol yollarda,yine düşüp şişeyi kırma ha!

Haa bide sarı filtreli samsun kapta gel.

Kendine de Özcan sakızı alırsın!

"Rakı,sigara ve özcan sakızı!"

Ve sürekli ertelenen mutluluklar....

Ve günümüzdeki sonuçları!!!

"Ben yaşayamadım,çocuğum yaşasın şımartmaları!"

-Cep telefonumun bir üst modeli çıkmış babaaaa!


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..