Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Rakı Balık

Rakı Balık
 

konserve balığıyım ben
yüzgecinde tatlı su damlaları
ucuz bir romanın
anason kokulu satırları..

süs balığıyım ben
küçük bir akvaryumda saklı
yarım kalmış hayatın
sevgililer günü hatırası..

köpek balığıyım ben
okyanusun katil avcısı
ağlıyan bir kadının
yüreğindeki açık yarası..

kılıç balığıyım ben
hayali olanın süper kahramanı
bir idam sehbasının
son kullanıcısı...

mürekkep balığıyım ben
tükenmez sanılanlar her şeyin ayrıntısı
uykusun bir ressamın
fırçasında sonbahar manzarası..

çöpçü balığıyım ben
denizin fazla mesaide çalışanı
bankta yatan bir adamın
cebindeki kanyak matarası...

bir balığım işte ben
tek kusuru hafızası..
bir kadeh rakının
en sağlam arkadaşı...

T&T

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..