Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

01 Ocak '08

 
Kategori
Mizah
 

Rakı Şişesinde Balıklar!..

Rakı Şişesinde Balıklar!..
 

Rakı şişesinde balık olsamıydık dedim, acaba başka şey mi dileseydim?..

Bak sen şu işe... İşte ordayız... Ben, Ahmet Balcı ve Ali Gülcü, üçümüz... En azından şimdilik...

__ Yaw Metin tamam be kardeşim, anladık kırk yılın başı bir dileğin kabul görmüş dee, yüz kere atladın çıktın ama yaa...

__ Pardon Ahmet abi, güneşleniyordunda alkol mü sıçrattık anlamadım ki?

__ Ali Gülcü nereye kayboldu şimdi?

__ Meze almaya çıktı abi, gelir birazdan...

__ Niye söölemedi ki giderken, bak çerez aldırırdık yahu, tühh!..

__ Cepten sööle abi iki dakka...

__ Yok ki, yanıma almadım...

__ Niye ki?

__ Ne biliyim, ortam azami nemli diye arızaya geçmesin dedimdi ama hem çekermiydiki şişenin içinden?

__ Boşver abi, Ali geldi zaten...

__ Selam abilerim... Şu şişenin kapağını kapalımı tutsak diyorum, anason kokusu dikkat çekmesin...

__ Aliciğim buldun mu nevaleleri?

__ Evet de Metin abi, haydari bulamadım...

__ Haydar kim yahu, tanımadığım adamları niye davet ediyosunuz?

__ Sakin ol Ahmet abi, biz davet etmedik!

__ Ne yani otlakçı mı bu Haydar?

__ Haydar kim abi yaw?

__ Yahu çıldırtmayın, Ali demedi mi Haydar' ı bulamadım diyee?

__ Anlaşıldı abi, frekanslar uyuşmamış... Ali' nin bahsettiği meze haydari, bulursan al demiştim de...

__ Şşllooppp...

__ Yahu nooluyoruz, ne düştü, kim düştü, basıldık mı?

__ Aaa!.. Murat Ertaş bu yaw, hoşgeldin kardeş, hangi rüzgar attı?

__ Hoşbulduk da... Rüzgar değil be aabi, şu adam attı, masada oturan...

__ Nasıl yani?

__ Benim alkolle ne işim olur, ben suda takılıyordum, karıştırıldım...

__ Haa mesele anlaşıldı, neyse birader sende çerezlerden götür o zaman, maksat muhabbet olsun...

__ Metin abi, bu millet niye toplanmış bize bakıyor?.. Demiştim ama diimi, kapağı kapatalım da kokusu çıkmasın diyee...

__ Tamam Aliciğim stres yapma yaw... Baksana bunların alayı MB yazarı ve okuru, bizi dikize almışlar...

__ Sanırım muhabbete katılmak isteyenler var, ne güzel, şamata olacak galiba...

__ Amman isim zikretmeyelim, deşifre olmak istemeyenler zor durumda kalmasın...

__ Evet, bence de... İsteyen adını kendi açıklasın...

__ Ee hadi rezervasyon alalım o halde...

[kimbilir, belki de devam eder]

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..