Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '14

 
Kategori
Güncel
 

Rakı sofrası muhabbetleri!

Kılıçdaroğlu doğru söyledi!

Ben çok şahit oldum bu duruma!

"Ahmetçiğim bir hamle yapmamız lazım! Sen yarın bir kütük ev projesi hazırla! İlk yerli kütük evi biz

yapalım! Bahçede yer var nasılsa!"

"Tamam Abi! Çok iyi olur!"

" Detayları da hazırla ki keresteyi hemen sipariş edelim!"

"Olur Abi! "

O kafayla eve giderim, sabaha kadar proje çizer detay hazırlarım! Patron öğleye doğru gelir!

"Tamam Abi! Her şey hazır! Malzemeyi sipariş edelim!"

"Ne malzemesi?"

"Kütük evin! Kütük ev yapacaktık ya!"

"Yahu başka işin mi yok? Nereden çıktı bu şimdi?"

"Akşam konuşmadık mı Abi?"

" Koçum o akşamdı! Ciddi mi sandın?"

"Abi ben sabaha kadar uyumadım bu iş için! Şaka mı yapıyordun yoksa?"

"Çok para tutar şimdi koçum! Boşuna masraf yapmayalım!"

"Yapalım Abi! Yemin ederim çok satarız bu evlerden!"

"Kaç metre kereste gidiyor?"

"Elli metre küp!"

"Nereden alacağız?"

"O kolay Abi!"

Düşünün ki "Haus" dergisinin kapağını süsledi yaptığım o ev!

Kılıçdaroğlu'nu ikna edecek tek sarhoş benim!

Ama haklı!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..