Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '08

 
Kategori
Mizah
 

Rakıyı beyazlatmam abi!

Rakıyı beyazlatmam abi!
 

Arkadaş toplantılarımıza bir virüs bulaşmıştı,elde olmayan nedenlerden ötürü.

Haftasonu buluşmalarımızda masamızda yerini alıyor ve mezelerimizi götürüyordu hiç sıkılmadan.

Yav ayıp oluyor burası çocuk yuvası değil,buraya geliyorsan içeceksin kardeşim demek zorunda kalmıştık bir süre sonra.

Ama adamda utanacak yüz yoktu ki!

İkide bir söylediği sinir bozucu laf.Ben çok güzel meze yerim arkadaş,ben çok iyi meze yerim!

Garsonlar yanımızdan ayrılmıyorlardı neredeyse.Boşalan tabaklar gidiyor dolusu geliyordu.

Diğer arkadaşlarım gibi bende bıkmıştım artık,neşemizi kaçıran bu gıcıklığa bir çözüm bulmalıydım.

Etraftan bize bakıyorlar valla ayıp oluyor demem sonrasında yine pişkince bir cevap vermişti.

Ben çok iyi meze yerim!

İki tane rakı bardağı koy bari önüne dedim,ikisine de su doldurursun.

Susuz rakı içiyor sanırlar.

Eveeeet dedi,süper bir fikiiiir!harika.

Birisini yarıya kadar içip yüzümü buruştururum,arkasından güya su içer gibi yaparım.

Çok süper yaaa!

Bir kaç hafta tahammül etmek zorunda kaldıktan sonra uygulamakta tereddüt ettiğim plan için arkadaşlarımdan izin istedim.

Hepside onayladılar,hem çok eğlenecek hemde ondan kurtulacaktık!

Lavaboya gittiği bir anı fırsat bilerek her iki bardağınıda tepeleme rakı doldurmuştum.

Döndüğünde hadi bakalıııım koçlarrrrr,canlanın biraz diyerek kadehimi havaya kaldırdım.

Söğüt gölgesimi be burası?içelim güzelleşelim.

Ama fondip bu defa diye sırıttı meze oburu arkadaş!

Tamam dedik hep birlikte,fondip olsun.

Rahat bir şekilde su olduğunu zannettiği bardağı dikti kafaya.

Gözleri yuvalarından fırlayacak gibiydi neredeyse!

Kıpkırmızı kesilmişti yüzü.

Bardakların karıştığı düşünerek alevini söndürmek amacıyla hemen arkasından su dolu zannettiği diğer rakı dolu bardağı alalacele yuttu neredeyse.

Çok bozulmuştu,homurdanarak kızgınlıkla hemen terk etti ortamı.

Kendisini bizimle tanıştırmış olan arkadaşımdan özür dilediğimde .

Helal olsun sana dedi,senden başkası düşünemezdi bu muzipliği.

Çoktaan haketmişti bu cezayı!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..