Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '06

 
Kategori
Ramazan Eğlenceleri
 

Ramazan ayında ders çıkarılacak fıkralar

Ramazan ayında ders çıkarılacak  fıkralar
 

Ramazan ayında oruçlar tutulur, terhaviler kılınır daha sonra ise eski direkler arası, Karagöz-Hacivat , meddah gösterileriyle de bir taraftanda eğlenceler düzenlenirdi. Yine ramazan ayında hoş sohbetlerde kıssadan hisse çıkarılacak fıkralar anlatılırdı. Bende size iki tane fıkra aktarıp, bunlardan bazı dersler çıkarmanız dileğiyle...

Tilki ormanda gezmektedir. Bir ağacın dalında asılı bir geyik budu görür. Açtır ama süphelenir kontrol etmeye başlar ve görür ki bu bir tuzak. Geyik budu bir iple bombaya bağlıdır. Epeyce uzaga gider ve başını kollarının üzerine koyarak yatar, birazsonra kurt gelir, budu görür ve yatan tilkiyi de tabi... Tilkiye sorar "neyapiyorsun dostum"Tilki cevap verir "hiç... yatiyorum" -Burada bir but var Evet var-Neden yemedinTilki sakince cevap verir ;"BU GÜN ORUCUM" Kurt kendinden emin ;"Ben yiyeyim o zaman"Tilki "Buyur afiyet olsun" der.Kurt but 'a uzanir uzanmaz bir patlama, ortalik toz duman kurt yaralı hareketsiz 10 metre uzakta perisan halde yatarken tilki sakince buduyemeye baslar.Bunu gören kurt ;"LAN SEREFSIZ HANI ORUCTUN"Tilki piskin piskin ;"Biraz önce top patladı duymadın mi ?"

Yahudinin biri, pazara, topal eşeğini satmak için götürür, fakat alıcıyı kandırsın diye, eşeğin tırnağına bir çivi çakar, eşeğe bir Kayserili müşteri çıkar.Kayserili ayaktaki çiviyi görur, içinden "Çiviyi çıkarırım, eşek düzelir!" der, parayı verir, eşeği alır.

Yahudi ertesi gün sağda solda övünür :
-Siz Kayserililer açıkgözüz, diye övünürsünüz, eşek anadan doğma topaldı, o çiviyi ben çaktım, alıcıyı aldattım!
Duyanlar eşeği alan Kayseriliye koşup, anlatırlar.Kayserili elini dizine vurur :
-Tüh yahu, verdiğimi para sahte olmasaydı, bayağı kazıklanmıştım

 
Toplam blog
: 319
: 6405
Kayıt tarihi
: 14.06.06
 
 

25.08.1963 İstanbul doğumluyum. A.Ö.F İşletme mezunuyum. 8 sene profesyonel kalecilik yaptım. (Ey..