Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '07

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Ramazan bayramı

Ramazan bayramı
 

Ramazan Bayramınız mubarek olsun.

Her şeye rağmen, herkese rağmen, her türlü umutsuzluklara rağmen ve hertürlü mutsuzluklara rağmen Tüm İslam Aleminin Ramazan Bayramı mubarek ve kutlu olsun. Ne olursa olsun hayat devam ediyor. Tabii ki içimizde burukluklar var. Tabii ki içimiz yanıyor. Ama yapmamız gereken şeyleri yapıp, hayata devam etmek zorundayız.

Yanlız iki gündür bakıyorum basın ve yayına en son şehitlerden sonra, 13 şehitten sonra olaya pek ilgi duyar oldular. Kimse kusura bakmasın ama ondan önce ölenler şehit değil miydi. Ana kuzusu değil miydi? Bir şehit olunca 2 dakikalık bir haber.... 13 şehit olunca iki günlük haber. Ya yaralılar, gaziler. Onları umursayanlar var mı acaba. Ölenlerden katbe kat daha fazla yaralanan gazi olan, biryerlerini kaybeden insanlar var. Hangi kanal kaç defa program yaptı. Hangi kanal kaç haberde bu insanların sorunlarına eğildi. Hiç kimse kusura bakmasın YÜREĞİ YANAN biri olarak bu ve benzeri hemen hemen her konuyu çok dikkatli bir şekilde takip ediyorum. Ama maalesef olayı popüler hale getirmek amacıyla ve tabiri caiz ise "nabza göre şerbet" vererek yaklaşılıyor. Daha önce gene yazdın eski yılları hatırlayın dedim. Hergün 15-20 şehidimiz vardı dedim. Her pusuda 15 dağ devriliyor, çınar yıkılıyor dedim. Maalesef bir süre sonra umursanmaz hale geliyor dedim. Ve sadece ateş düştüğü yeri yakıyor dedim.

Neyse yinede BAYRAMINIZ MUBAREK olsun

 
Toplam blog
: 54
: 742
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

Ev hanımıyım. Gıda mühendisiyim. Ancak şu anda çalışmıyorum. Evim işim olmuş durumda. Amatör olarak ..