Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '10

 
Kategori
Mizah
 

Ramazan'daki blog programım!

Ramazan'daki blog programım!
 

Ramazan’da da yazılarım devam edecek arkadaşlar!

Her gün üç yazıdan aşağı yazmıyorum biliyorsunuz! Aynen devam edecek bu, yalnız içeriğini değiştiriyorum yazılarımın!

Şiirlerime bayrama kadar ara veriyorum! Bunun yerine “ Müslüman hatunlara sevda dersleri “adlı bir kategori talebinde bulundum editörlerden! Kabul buyururlarsa bu konudaki tecrübelerimi burada yazacağım!

“Ramazan sofrası” kategorisinde de ev hanımlarına (ya da iş hanımlarına!) pratik yemek tarifleri sunacağım! Rejim yapanlar için de (havuç yiyenler için özellikle !) güzel yemek tariflerim olacak!

“Efsaneler” kategorisinde, Battal Gazi’den tutun da Abdurrahman El Medine Hazretlerine kadar tüm İslam coğrafyasında bilinen kahramanların menkıbelerini yazacağım!

Teravi’ye gidemeyecek arkadaşlar için “sanal teravi” uygulaması da düşünüyorum! Bu saatlerde sayfama girdiğinizde “önerilerim” yazılı hanenin yanında “ haydi teravi kılalım” bölümü olacak! Abdestinizi alıyorsunuz ve gelip tıklıyorsunuz o kısmı (oturarak da olur!) ve bu nafile namazınızı eda ediyorsunuz!

Bu yıl da yol görünüyor bana arkadaşlar! Aksilik ya her yıl bu zamanlar yol görünür bana!

Anlayacağınız seferiyim!

Çantam hazır! İçine birkaç iç çamaşırı, el havlusu, boy havlusu, diş macunu ve fırçası, pijama gibi lüzumlu eşyalar koydurdum, holde bekliyor! Bir şeyler yerken içerken görenlere “az sonra çıkıyorum Şadiye teyze! Bak bavulum da holde!” türünden mazeretlere dayanak olması için gerekli bu!

İlk yardım çantası gibi bir şey gibi yani! Ama her yıl değiştiririm içini!

İyi Ramazanlar kardeşlerim!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..