Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '07

 
Kategori
Mizah
 

Ramazan davulcusu bayyam

Ramazan davulcusu bayyam
 

Bayramın ilk günü, Semiz ailesinde bir telaş... Korkmayın Hulusi’ye bir şey olmadı. 5. kattan göbeğinin üstüne düştü zavallı. 182 kiloluk vücuttaki yağ birikimi “air fat” (bir nevi air bag) etkisi yaptı. Burnu bile kanamadan kurtuldu Hulusi. Ama o çarpışmayla vücutta bulunan gaz sıkışarak infilak etti. Acildeki 13 hasta, 2 hemşire ve bir nöbetçi doktor acilen, acile kaldırıldılar. Kırılan kapı, pencere cabası. Ama o koku... Yazarken bile öğğğğ... Sırf o yüzden atıldılar hastaneden apar topar. Hulusi kendisine anca evde geldi...

Heyecanlılar bu gün. Nerimanın kardeşi Süheyla geliyor. Ne zamandan beri görüşülmeyen Müteahhit Ünver enişteyle beraber. Ve tabi, Doktor Erol taziyelerini belirtmek amacıyla gelmek için randevu aldı...

-Hepsi şu davulcunun yüzünden geldi başıma.

-Baba davulcu işini yapıyoy. Ne kabahati vay adamın. Sen biyaz çatlaksın.

-Kalkamıyorum diye ettiğin bu laflar sana ziyadesiyle dönecek canım yavrum benim.

-Anneeeeee babam gene beni tehdit ediyoooo

-Anasının oğlu, her fırsatta kaç eteğinin altına. Kaçabilirisn ama, saklanamazsın. Nıhahahahaha. Davulcu da kaçamayacak. Hele bi bahşiş için gelsin de. Nıhahahahahah

-Baba davulcu geldi de gitti bile. Sen uyuştuyucunun etkisindeydin.

-Lan bu sene de kaçırdık. Neyse seneye Allah kerim... Bu herifte oynamadan para kazanıyor ya.

-Marka mühim babacım. İsim sattıyıyo üyünü...
-

-Serkan kapı çalıyor evladım bakıver.

-Ben ne bakıcam ablam baksın

-Kuzum ablan mutfakta işte aç sen

-Ya of ya ne kaday angayya vaysa bana yaptıyıyoysunuz ha.

-Efendiiiiimmm hayırlı bayramlar olsuuunnnnn

-Babaaaa eniştemley geldiiiii

-Duyuyoruz anasının oğlu. Al ellerindekileri hemen. Ne zahmet ettiniz yahu. Ünver ayakkabıyla girme anam çıkar onları. Sosyetik değil bu ev...

-Ünvey eniştem alışık değil teyliğe babacım.

-Biz de onun bizzat kendisine alışık değiliz zaten.

-Bacanak ayıp oluyor çikolatayı İsviçre seyahatimden getirdim. 5 kiloluk özel boy... Çok para çok...

-Adamın isminde meymenet yok ki, karakterde olsun. He hee iyi iyi...

-Valla enişte yaaa senin adın niye Ünvey?

-Heheehe valla yahu. İsmiyle müsemma Ünver Dönver...

-Baba sana çekmişim ben, anladım. Heheheheh.

-Kime çekeceksin anasının oğlu? Ünver diye isim mi olur bacanak? Enver olsa amenna bak ne mühim şahsiyetler var. Enver paşa var Kenan Enver var

-Kenan Evyen baba...

-Tamam o da var...

-Yok baba Kenan Evyen onun adı. Daybe filan.

-Yahu tamam benim dediğim Kenan Enver... Çok iyi bir ağabeyimizdi. Eskiden delikanlılık öyle sağa sola sataşmayla olmazdı. Beni de severdi be...

-Hıı iyide onun tayihsel anlamını kavyayamadım babacım.

-Kavyayamadım babacım. Sen önce r leri kavra edepsiz...

-Ya bacanak Kenan Evren dedin de. Aklıma geldi. Şu olaylar filan. Bunların topunu gaz odasına tıkacaksın. Hepsi aynı bunların.

-Ünvey enişte. Bizim ev de ıyk, din, dil ayyımı yapılmaz. Mehmet oyelyo da bir , Hıyant Dink te, Sen de, balık adam da...

-Bacanak bizim evde Türk üm dersen türksün. Ama bunu derken; bir yandan da vergi kaçırıyorsan, işçinin hakkını vermeyip, oğlunu reinalara, lailalara yolluyorsan, komşun açken, sen tok yatıyorsan, bu sözün hiç bir anlamı kalmaz. Öncelikle vatanını dilinle değil, yüreğinle seveceksin. Türk milleti yumruk gibidir. Vurduğu yeri inletir... Amaaa lükse ve rehavete çabuk kaptırır kendini. Kolay gaza gelir. Şu an Lale devrindeyiz. Silkinmemiz için, insanları kürt, türk, ermeni, çerkes, laz diye ayırmadan yumruk olmalı ve nereye gerekiyorsa indirmeliyiz o yumruğu. 5 parmağın beşi de birbirinden farklı, aynı olan tek şey; aynı elde olmaları. Demek ki yumruk olmak için, hepsinin bir arada olması lazım. Kurtuluş savaşında herkesin dedesi öldü. Bunları unutma. Bana şovenist yaklaşımlarla gelme. Sonucu değil, sorunu çözmeye çalış. Para kazanırken çalıştırdığın beynini, toplumsal olaylarda da kullan. Görünen göründüğü gibi mi, önce onu gör. Bu gördüğün beyaz örtü, 7 rengin birleşmesinden meydana geliyor. Unutma...

-Haklısın bacanak...

-Kızım sen de oradan tatlı ve çikolataları getir kolonya ile mendilleri de unutma.

-Bacanak yeni mi aklına geldi? Acıktık yahuuu...

-Bu size değil canım.

-E peki kime?

-Bu bizi okuyanlara... Efendim sürçü lisan ettiysek affola. Biz, Semiz ailesi olarak, hepinize birbirinden çok daha keyifli ve huzurlu günler dileriz.

-İyi bayyamlayyyy. Koyay abi sen de gelsene biy iki bişiy söle

-Ya ben bilmem ki... Gak guk.

-Hadi naz etmeyin Koray Bey. Ben rica ediyorum

-E peki İjlal. Eheh. Madem öyle. Seni kırmak ne haddime. Eheh... Benden de herkese iyi bayramlar. Barış, kardeşlik, huzur ve sağlık hayatımızdan hiç eksik olmasın. Hepinizi seviyorum. Pardon seviyoruuuzzzzz...

Devam edecek...
 
Toplam blog
: 40
: 7324
Kayıt tarihi
: 20.03.07
 
 

Karga, kargagiller (Corvidae) familyasından Corvus cinsini oluşturan, iri yapılı, düz gagalı, pençel..