Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '17

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Ramazan geliyor

Ramazan geliyor
 

Salih ARIKAN


Ramazan Geliyor. Bu ay çok bereketli bir ay. Bizde dernek olarak ayni ve nakdi yardımlar ve iftar programlarıyla ramazanı geçirmek istiyoruz. Bütün dernekler ayni ve nakdi yardıma açıktır. Tabiî ki bizde açığız. Ancak makbuz alıp kapı kapı yardım toplamaya Okullarda zarf dağıtıp acındırmaya Gazete Dergi ve bilumum eşya satarak engellilere yardım edin demeye karşıyız. Okullarda kırtasiye malzemesi satarak engellilere yardım demeye karşıyız. Tabiî ki kermeslerle el emeği göz nuru eşyalar satılabilir. Önemli olan bunun sunuluş biçimi. Bize ramazanda belirli kuruluşlar zaten kendiliğinden yardım ediyor. Bizde sadece üyelerimize yardım ediyoruz. Neden sadece üyelerimiz. Yardım toplamak ve bu işleri organize etmek bir uzmanlık işi. Bizde bu konuda yetkin değiliz. Hak temelli çalışmak gerekir. Üyelerimizi birebir tanıyoruz. Ve onların nelere ihtiyacı olduğunu da biliyoruz. Tanımadığımız ve hakkında araştırma yapamayacağımız kişiye yardım edemeyiz. Gidip adamın evini incelemek gerekir. Biz kendi işlerimizi ancak halledebiliyoruz. Bunu niye yazıyorum. Bazı Belediyeler ve bazı kişiler yardım için vatandaşları bize yönlendiriyorlar. Bizde üzülerek yardımcı olamayacağımızı söylüyoruz. Bu işler uzmanlık gerektirir. Ve bir ekibiniz olması gerekir. Biz zaten engelli aciz imajını silmeye çalışıyoruz. Yardım gelirsede fakir üyelerimize dağıtıyoruz. Bazıları bizi arıyor. Biz size nasıl yardımcı olabiliriz. Bizde beyaz baston alabilirseniz görmeyen arkadaşlara dağıtırız diyoruz. Çünkü yolda yürüyorsun adamlar ve arabalar çiğneyip geçiyor. Bu arada devlet beyaz baston için yaptığı ödemeyi arttırmalı. Yirmi iki lira çok az.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..