Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '17

 
Kategori
Ramazan
 

Ramazanınız mübarek olsun

Ramazanınız mübarek olsun
 

salih arıkan bilgisayar kullanırken


Ramazanınız Mübarek olsun. Rabbim tüm ibadetlerimizi kabul etsin. Yine on bir ayın sultanı güzel ay geldi. Görmediği halde oruç tutuyor haberini okumuştum bir ramazanda. Sanki oruç değil de havada kuş tutuyor. Herkes fitresini zekâtını verecek. Hep denir ya önce engellilere verelim. Fakir ve muhtaçsa tabiî ki verilsin. İyide engellilerin tümü fakir değil ki aramızda zenginler ve çalışanlarda az değil. Son yıllarda on binlerce engelli arkadaşımız iş ve ekmek sahibi oldu. Ben hem yetim hem’de yoksul olarak büyüdüğüm için Allah razı olsun burslar zekâtlar ve Devletin ve Milletin yardımlarıyla büyüdüm. İnsanlar geldiği yeri asla unutmamalı. 31”Mayıs’ta İftar programımızı yapacağız. E yardımlarımızı’da dağıttık.  On bir ayın sultanı Ramazan bereketiyle geldi. Ruh iklimi hemen değişti. Bir arkadaşla tanıştım Hıristiyan olmuş. Bende nasıl hıristiyan oldun dedim. Oda gazetede hiç İncil okudunuz mu diye bir ilan gördüm. Ve kiliseyle tanışıp din değiştirdiğini anlattı. Bende şöyle önermeyi değiştireyim. Rabbiniz size bir kitap göndermiş. Bir Kuranı kerim göndermiş hiç bir kez bile olsun baştan sona okudunuz mu sevgili peygamberimizin hayatını biliyormusunz. Yapılan bir araştırmada Hıristiyanların 60 yaşına kadar incili en az altı kez okudukları Müslümanlarınsa daha az okudukları ortaya çıkmış. Bu Ramazanda kuranı kerimi Peygamberimizin hayatını lütfen okuyalım. Bazen arkadaşlarla kitap tartışması yapıyoruz. Bende neden yerli ve milli eserlerimizi okumuyoruz. Kendi değerlerimizi bile batılı kaynaklardan yâda batıya inananlardan okuyoruz. Kendi kaynaklarımızıda okuyalım. İki yüz yıldır içimize sızan batıdan kurtularak kendi özümüze dönelim. Okuyan sorgulayan bir toplum kimsenin oyununa gelmez.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..