Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '07

 
Kategori
Ramazan
 

Ramazansız ruhuma mektubumdur

Ramazansız ruhuma mektubumdur
 

Gökyüzünden nur yağıyor sanki. Gece, bir başka aydınlık. Gözlerimi kapatıyorum, yankılan ses O’nun kelâmı. Nur yağıyor sanki. Kime dönsem elleri semada, kime dönsem gözleri buğulu kime dönsem ağızlarda tek kelime “ Yarabbi ”

“iste vereyim” diyorsun, diyorsun da ne isteyecek bir hâlim nede isteyecek bir yüzüm var şimdi Senden Ey Rabbim. Kuşatmış etrafımı nefsim, ben bitik, ben perişan, ben seccadesi gözyaşı görmeyen…

Gökyüzünden nur yağıyor sanki. Ne müthiş bir tablodur bu. Her yer adını anar, her yer “Allah” der, her yer sana koşar… ve ben… yürü artık ey ayaklarım yürüsene, Onun hakkını veremeyen ey kalbim haydi artık Allah aşkına ağlasana…

Biliyorum ki akmıyorsa gözyaşım senin adından, suçu gözlerimde değil, kurumuş kaynağı olan kalbimdedir.

Bir dua benim ki sadece, kelimelerin içinin boş olduğu ancak kalpten akan ile dolacağı bir dua…

Ramazanımızı yüreğimizde her daim saklamayı bize nasip et… Kalplerimizi adınla doldur.
Ve şimdi ben seni bilmeyen için ağlıyorum…

 
Toplam blog
: 18
: 887
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 

1983 yılında Üsküdar da doğmuşum. Yüksek okul muhasebe bölümünü bitirdikten sonra okula dışarıdan de..