Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

19 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Rana'nın Günlüğünden ''Cariyeler ve Geceler''

Rana'nın Günlüğünden ''Cariyeler ve Geceler''
 

Madein internet


Gece karanlık..

Ve ben, ölümün sarhoşluğunu ense kökümde hissediyorum. Duygusallığım duvarların dışına taştı bugece..
Bir türlü hafifliyemiyorum.. Ne sebep oldu bilemiyorum üzerimdeki ağırlığa. Yoksa diyorum! Şeytan mı geçti kapımın önünden de göremedim? Yine fitne fesat yumurtlamak istemiştir insanların yüreğine edepsizce.. Bal gibi Şeytan'ın işi işte.. Hangimiz kendimizi dev aynasında görmüyoruz ki?

Nedensiz düşündüm de ''Tavuklar! Önce horozlar, sonra da biz insanlar içindir. Sonra mı? Pişir de pişir ye!''

Ahh şu aklımdan geçenler yok mu, gecenin ayazı bile o kadar üşütmüyor.. Migrenim her zamanki gibi kudurdu.. Böyle devam ederse, sabaha karşı acildeyim demek ki yine!

Seninle ne zaman dans ederiz meçhul tabii.. Ama bil ki bu gece ölüm dans etmek istiyor benimle... Ruhum o kadar kırıldı ki, nedense, öpüşlerin düşlerde de gülümsemedi bugün. Onun için, gecenin matemine sen diye, öyle bir sarıldı ki gönlüm.. Bu gece ölüm bir hiç benim için! Sana olan ebedi sevgimle.

Rana

Can Atilla - Cariyeler ve Geceler - Senin için!

<ımg title="Can Atilla - Cariyeler ve Geceler [www.turkcerock.net]" alt="Can Atilla - Cariyeler ve Geceler [www.turkcerock.net]" src="http://i1.ytimg.com/vi/Lw89PFKZAYE/default.jpg" qlicon="Lw89PFKZAYE">

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..