Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Randall'a türkü

Hayli zaman oldu, nerdesin Randall
Bir haber salıp da gelsen civanım
Aşk çekene vuslat her an ihtimal
Gönüller diyarı, asuman canım.

Kıbrıs dedikleri çok mu uzakta
Tutku nehir gibi akar bulakta
Kekremsi sevdalık her an tuzakta
Anılar zinciri, bir destan canım

Aşk-ı cihan dedim, neler büyüttüm
Gelir diye her an gönlü avuttum
Sensizliği yine senle uyuttum
Sabır, sebat sırrı Yunus’tan canım.

Yaş geçse de, aşk odunla yanarım
Seni her dem, genç halinle anarım
Kavlimizden zannetme ki dönerim
Sevdamız telkâri, bedestan canım.

Karşılıksız seven özünden geçer
Sevda mahkûmları hasretlik biçer
Özlem şerbetini hazzınca içer
Gönüller katmeri, doğuştan canım.

Ruh ikizim, gönül gözüm, Randall'ım
Senden gayri yoktur gülşende dalım
Gönül peteğimsin, sensin aşk balım
Bu sevda baharı, gülistan canım.

Gülşen Şenderin



 

 
Toplam blog
: 75
: 381
Kayıt tarihi
: 16.08.08
 
 

Mektuplaşarak, Bakırköylü şair Cumhur Şenderin'le evlendim. İki kızım bir oğlum var. Oğlumdan ise bi..