Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Randevu

Randevu
 

Düşünüyordu kız,
Gözleri saate takılıyordu
Kendiliğinden...
Gecikmek mi?
Ama nereye?
Hiç
Aslında herşey...
Ne demekti şimdi bu...
Herşey dedi kız
Herşeye gecikmek...

Pencereden
Karşı pencereye baktı kız.
Özenle çekilen pencere tülleri,
Fazla mı düzenli ne?
Bu düzen fazlaydı kıza,
Sıkıldı...
Tülün bir kenarı eğri dursa
Dünyanın beli bükülmez ya...
Anlamadım dedi karşısındaki,
Kız sadece gülümsedi...

Oturuyordu kız
Oturduğu yerde beyni yürüyordu...
Beyin yürür mü?
Yürür
Hem de koşar
Yetişmek gerek...
Gözleri saate takıldı yeniden...

Beynindeydi işte
Geciktiği yer,
Geciktiği herşey...
Ve aslında
Bunca karışık
Dağınık görünen kızın
Beklediği tek şey vardı...
Ve haykırdı kız,
Bana beynimle bir randevu,
Beynimle
Bir randevu...

Deniz Çelimli

 
Toplam blog
: 42
: 320
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Beni bir dağın başında kimsesiz bıraksalar, ben yine de yazardım sanırım. Doğduğumdan bu yana yaz..