Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '09

 
Kategori
Eğitim
 

Rasim Paşa Mahallesi

Rasim Paşa Mahallesi
 

Cumhuriyetimizin kurulduğu ilk yılların da bir konuşmasında Mustafa Kemal Atatürk;

"Eğitimdir ki bir milleti ya hür bağımsız şanlı yüksek bir toplum halinde yaşatır, ya da bir milleti kölelik ve yoksulluğa terk eder.” Büyük kurtarıcımızın ulu önderimiz Atatürk, eğitime verdiği önemi ne de güzel ifade etmişti yıllar öncesinde…

Kadıköy Rasim Paşa Mahallesinde 1905 yılında Eğitim ve Öğretime açılan Okulumuzun MUSTAFA KEMAL ATATÜRK LİSESİ 1999 depreminde hasar gördüğü yetkililerce tespit edilerek, 2001 yılında tadilat ve güçlendirilmek üzere eğitime kapatılmıştı… Sekiz sene önceydi…Okulumuzun kapatılma hikayesi.

....Üç ihalesi yapılıp, yedi senedir bitmek bilmeyen tadilat işi nihayet dördüncü ihalesi ve ödenek işlemi sonuçlandı…

Sekiz sene ne de çabuk geçti!

Yeni tadilat onarım ihalesini alan firma üç ay içinde Okulumuzun “Kemal Atatürk Lisesi” onarımını tamamlayarak Öğretime açılacağı müjdesini verdi… Hem de üstüne basa basa… İnanandım…

Daha önce ihaleyi alıp, okumuzu en kısa zamanda eğitime katacağına söz veren mütahitlerden söz almıştım, onlar maalesef sözlerinde durmadılar… Okulumuzu eğitime açamadılar…

Okulumu istiyorum…

Kadıköy Rasim Paşa Mahallesi halkı,

Okulunu istiyor…

Bu sefer umutluyum, inandım mühendisin sözlerine ve yapılan işleri takip ediyorum… Bu sefer olacak diyorum… İnanıyorum… İnanmak istiyorum… Yeter artık sekiz senedir yapılamayan onarım bitsin istiyorum…

Bekleyin Kadıköy… Bekleyin Yeldeğirmeni… Bekleyin Rasimpaşa…

Okulumuz KEMAL ATATÜK LİSESİ Eğitime açılacak…

Ben İnanıyorum. Siz de inanın… http://blog.milliyet.com.tr/Blogum.aspx?BlogNo=72549

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..