Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '08

 
Kategori
Turizm
 

Rast gele

Rast gele
 

Çakraz


Bu günlerde yaz hayallerini fazla kurar oldum. Aslında zamanı gelince yapmalı bu hayalleri , öyle kurmakla olmuyor !Geçen sene de demiştimdama yapamamıştım. İnşallah bu sene Bartın'a bağlı/Güzelcehisar sahiline kurmak nasip olur çadırı.Mecburen aklımda bir tek orası var.Akdeniz bizi aşar azizim.Emekli adam ancak memleketine gider değil mi?

Bartın'ı biliyorum ama oraya hiç gitmedim, gidenlerin yalancısıyım, çok güzelmiş.
Denizi pırıl pırıl, kumu ince, sapsarı, arkasında ağaçlar varmış. Işık ve temizlik düzeni de varmış. Çadır yeri cüzü bir paraya günlük kiralanıyormuş. Sebzeni, meyveni gelen sebze arabalarından alabiliyormuşsun vs..vs..

Daha önceki yıllarda Amasra'dan sonra , Çakraz'a varmadan az beride olan , yanına varmayınca yoldan görünmeyen , Bozkaya altı plajına kurmuktuk defalarca.Çok eylenceli ve güzel geçmişti o yaz.En çok da Ankara'dan gelenler vardı.Bir de neşeli oluyorlardı ki deme gitsin. Ankara oyun havalarını öğrenmiştik sayelerine.

Nerdeyse bir ay kalırdık .Çoluk çocukla giderdik hep.Şimdi onlar büyüdü ve kimi uçtu yuvadan.Hoş uçmasalar da bize ayak uydurmuyor gençler artık.
Gidersek hanımla beraber başbaşa gideceğiz .Birilerini de kandırabilsem ne iyi olurdu.

''Yarın kar geliyor ''diyor haberler .Ben, yaz kapıya gelmiş gibi aklımı denizlere salmışım.Güya çadırı kurmuş balık tutmaya bile başlamışım.İki kişilik botum, balık tutma malzemelerim bile hazır ;)))
Kışın eve tıkılıp kalıyor insan.Tv de sabah , akşam haber izlemekten başka yapacak bir işim yok.Kadın programlarının da müdavimi oldum, hanımdan fazla izliyorum vallahi. Bazen işe yarıyor;biz erkeklerin kötülüğü (!)çıkıyor ortaya, kendime biraz çeki düzen veriyorum ;))
Malum birde kahve alışkanlığı var.Hanım bazen bozuk atsa da gidiyorum işte.Ne yapayım , arkadaşlar dördüncü eli bekliyor ;)) Gitmesem de arıyorlar ''nerdesin''diye.Üstelik sigarayı da bıraktım;çok rahatsız olsam da gidiyorum.

Hanımın isteğiyle oturdum yazımı yazdım, ekleyip gideceğim.Hadi bana allahaısmarladık , rast gele !

 
Toplam blog
: 17
: 537
Kayıt tarihi
: 28.04.07
 
 

Cide / hacıahmet Köyü'nde doğdum. Lise yıllarım Zonguldak'ta geçti. TTKya memur olarak işe girince ..