Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '08

 
Kategori
Deneme
 

Rastlantıların yolu

Rastlantıların yolu
 

Bir zamanlar, dağlardan gelen sularla yıkanmıştı yüreğim. Babamın resmi farklıydı. Kir dahi tutamayan yaşlardaydım... Yürüdüm. Bilmek istemediğim yolda. Rastlayacaklarımı merak etmeden, öylece. Serin esen rüzgarla. Bir alaçamın altında saklanmış bir dizi fotoğraf. Yaşanmış her ne varsa, resmedilmiş duruyordu karşımda. Cesaretimin kaybolduğu anda da, hemen sarıldım geçmişimin izlerine. Şimdilerde daha mutluyum, yazılarımla baktığım resimlerde. Bakın çoğunda da gülüyorum artık. Yeni başladığım güzel günlerden bu yana.

Arınmaya çabaladığım çağlardayım artık...

SAYGILARIMLA

ŞULE ARSLAN

02.05.2004

 
Toplam blog
: 25
: 515
Kayıt tarihi
: 24.08.08
 
 

Merhabalar. Yaklaşık beş yıldır  yazmaya başladım. Evliyim ve iki çocuğum var. Aynı zamanda eği..