Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '17

 
Kategori
Sinema
 

Recep İvedik filmini toplamda 20 milyon kişi izlemiş; Oskar ödüllerini dağıtanların işi zor(!)

Recep İvedik filmini toplamda 20 milyon kişi izlemiş; Oskar ödüllerini dağıtanların işi zor(!)
 

Yani bu kadar izlenmeyi es geçemezler. Kim izledi, seyredenler filmde bir şey buldular ki bu kadar kişi izledi. Gişe başarısı da önemli; filmi yapanlar belki de kazandıkları paraları saymaya halen devam ediyorlar!

Birkaç bölüm baktım bende. Neden bu kadar ilgi diye merak edip sinemaların önünde yattım, arkasında not tuttum. Şahan Gökbakar abimiz belkim hayatının oyununu oynadı, olamaz mı yani.

20 milyon kişi seyretmiş 20 milyon kişi de sokakta eleştiriyor, anlamadım ki ben! 20 milyon kişinin seyrettiği film eleştirilir mi? Bu kadar kişi İstanbul boğazını bile seyretmemiştir!

Çok beğenilen ve çok eleştirilen durumlar beni geriyor. Kime ne söyleyeceğimi bilemiyorum. Seyirciye desem 20 milyon rakamını gösterecek oturup kalacağım. Ama 20 milyon da beğenmeyen var; bu kadar izleyeni olan bir filmin bu kadar beğenmeyeni olur mu ya! Seyirciye ayıp her şeyden önce!

Ülkenin yarısı (yetişkinlerin) İvedik kuyruğuna girmiş, hükümetin harekete geçmesi lazım. Belkim perdede darbe olacak! Bu kadar insan böyle topluca… Sokakta yan yana iki kişiye izin vermiyorsun ama 20 milyon insan bir kapıdan giriyor! Kim bilir içeride ne yapıyorlar, değil mi?

Bir yandan da bu kadar insanın bu filmde ne bulduğunu merak ediyorsunuz. Sadece komedi mi? İlginç bir ayrıntı da sinemada 20 milyon kişinin izlediği filmi TV’de izleyen yok. Herkes izlemiş oluyor zaten o yüzden mi yoksa TV izleyicisi daha seçici olduğu için mi?

Bu blog Sinema sitesinde de yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..