Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '08

 
Kategori
Sinema
 

Recep İvedik

Recep İvedik
 

18 Şubat 2008'de İstinye Park'ta galası oldu Recep İvedik'in. Kara buza rağmen galası oldukça kalabalıktı. Şahan Gökbakan'ı bir reklam filminde izlemiştim yalnızca. Bu filmin adı geçmeden önce de Recep İvedik karakterini hiç duymamıştım. Ne çok biliniyormuş oysa. Gençler arasında bir fenomenmiş meğerse Recep İvedik. Bir yerde benim için iyi oldu, filmden hiç bir beklentim olmadan izlemiş oldum.

İri yarı, kaşı ortadan bütünleşik, büyük bir çocuk gibi o. Kırmızı küçük arabasına sığamayan, arabanın içinden nerdeyse taşıyormuş duygusu veren. İnsani duyguları kuvvetli, kendine göre doğruları olan biri. Yolda bulduğu cüzdanla yolu Antalya'ya düşüveren dürüst bir adam. Ve beş yıldızlı bir otelde herkesten farklı davranışlarıyla, aşkı uğruna yapmadığı şey kalmayan biraz saf, biraz da hınzır yanı olan bir Recep İvedik karşımızda.

Filmde gülmedim desem yalan olur. Bazılarının siniri bozulup her harekete, her söze gülme kriziyle eşlik ettiklerini de eklemeliyim. Tutamıyorsun kendini. Yüzü gözü kıl içinde masum bakışlı bu adam, sanki perdeden gül diye göz kırpıyor insana. Öyle konuyu kaçırdım, burda ne oldu-şurda bu oldu diye düşünmeden hareketlerine gülüyorsun. Sözler de üstüne gelince basıyorsun kahkahayı. Espriler çok mu sulu derseniz, bana çok sulu gelmedi. Ya da çok mu açık saçık espriler derseniz, bana öyle de gelmedi. Filmi izlerken bu açık, şu kapalı diye düşünme fırsatınız olmuyor. Biri bitiyor, biri başlıyor çünkü esprilerin. Düşünmeden gülüyorsunuz, filme kendinizi kaptırmış oluyorsunuz kısaca. İlk başlardaki hızınız ortalara doğru biraz düşse de, fakat gerçekten gülmek isterseniz gidin bu filme. Hele gülmeye gereksiniyorsanız, boşverin kim ne derse desin gülün siz. Ciddi filmler dışında ben böyle filmler izlemem derseniz o zaman siz bilirsiniz.

Galalarda filmin arası olmuyor. Baştan sona izlenip salon öyle terkediliyor. Gecenin bir vakti ufacık çocukların bile, uyumadan bu filmi izlediklerini görmek çok şaşırttı beni. Üstelik TRT kameralarının karşısında bıdır bıdır röportaj bile yapabildiler. Neler anlattılar çok merak ettim ama, duyamadım. Üstelik TRT bitti, başka kanalın mikrofunu bu meraklı küçüklerde. Çocuklar bile Recep İvedik'i bilirken, ben niye atlamışım bu arada. Hayret...

İyi seyirler..

 
Toplam blog
: 38
: 1200
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

Belki de yazacak çok şeyim olmadığından üye olup sonra bıraktığım bu blog sevdasına yeniden başla..