Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '09

 
Kategori
Mizah
 

Red Kit'le cep muhabbeti

Red Kit'le cep muhabbeti
 

-Piliiiiii, pilliiiiii!

- Merhaba Red Bey, MB'den arıyoruz, rica etsek görüntüyü açar mısınız?

- -N’apcaksınız benim moruk görüntümü, hem size çok yazmaz mı, yurtdışı ve görüntülü görüşme?

- Sen takma kafana biz ceketi satıp, kontör alan bir milletiz.

- Peki, günah benden gitti açtım görüntüyü.

- A aa, vallahi hiç değişmemişsiniz Red Bey, hala gölgenden daha hızlı silah çekebiliyor musun?

- Gölgem benden önce emekli olduğu için bunu bilmiyorum.

- Peki, atınız Düldül’e ne yapıyor?

- O’da bayağı yaşlandı, sirklerde yem tokluğuna gösterilere çıkıyor.

- Dalton Kardeşlerden haber alıyor musun?

- Hepsi akıllı uslu çocuklar oldu. Özel güvenlik şirketi kurdular, Co işin başında, Avarel’in salaklıklarına rağmen maşallah işleri iyi.

- Basında Türkiye’den bazı teklifler aldığınızı duyduk bu doğru mu?

- Ha, evet doğru 2 farklı teklif geldi.

- Ne gibi?

- Sigarayı bırakıp dudağımda ot gezdirmem nedeniyle Dumansız Hava Sahası platformu reklâm teklifinde bulundu.

- Diğer teklif neydi?

- Hani ben posta arabalarına musallat olan haydutların hakkından geliyordum ya?

- Eeee?

- PTT’den aradılar, sürekli soyulan şubelerinizi korumam için. Kabul etmedim tabi ki.

- Neden?

- Asgari ücretle yaşayamazdım ki!

- Peki biz seni çağırsak gelir misin, ücretin de dolgun olacak?

- Ne iş yapcam?

- Meclisimizin gündeminde çok önemli maddeler var, kavgalara engel olacaksın.

- Hey dostum, MB Mizah gerçekten çok komikmiş, , Kendinize başka bir kovboy bulun, bu dünyanın en zor işi, hadi bana eyvallah!

 
Toplam blog
: 70
: 734
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Bir şirketin H.İlişkiler sorumlusuyum. Gündeme mizahi pencereden bakmak ve ürettiklerimi paylaşmak i..