Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '20

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Refakatçi

Refakatçi. Değerli arkadaşlar haftaya doktorumda uygun görürse büyük ihtimalle anjiyo olacağım yirmi iki ekimde asım Oktay Ergene hocama muayene olacağım. Geçen sene elimden ameliyat olduğumda hemşire seni bu gece tek başına tuvalete yollamam dedi. Ördek seçeneğinden de ben çekindim. Sağ olsun Osman yoldaş abim o gece yanımda kaldı. Ben eğer doktorum anjiyo olma kararı verirse yine bir gecede olsa yanımda kalacak bir refakatçi arıyorum. Gerekirse bir miktar parada verebiliriz.Salih Arıkan, Tel: 0 506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..