Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '10

 
Kategori
Siyaset
 

Referandum ve halkımızın bilinci

12 Eylül günü malum sandık başına gideceğiz. Konu yeni anayasa'nın iki maddesi. ( Ülkemizde eğitim, işsizlik ve terör sorunu bu yeni anayasa ile çözülmeyecek bunu hepimiz biliyoruz ayrıca.)


Biri HSYK diğeri Anayasa mahkemesi hakkında 2 maddenin değiştirilmesine yönelik evet yada hayır olarak oylama yapacağız. Detaylı anlatamam bu maddeleri. Çünkü çağrı merkezinde çalışan bir insan olarak bu konular benim ilgi ve bilgi alanım dahilinde değil. Birçoğumuz için bu durum farklı mı?

O zaman biz neyi oyluyoruz? Çoğunuz dükkan işletiyor. Çoğunuz öğretmen. Çoğunuz muhasebeci. Yani hepimiz hukukçu değiliz. Hangi akla hizmet bu oylamaya dahil edilmek isteniyor anlaşılır gibi değil.

AKP'ye oy verenler evet diyecek, CHP'ye oy verecek olanlar hayır diyecek. Durum bu kadar basit. Şimdi soruyorum size bu demokrasi midir? İnsanların anlamadığı şeyler hakkında oylamalar yapması topluma ne fayda sağlar?

Ülkemizde neden var olan sorunlar için çözümler üretilmiyor? Neden boş gündemler ile halkımızın sorunları biraz olsun çözülmek istenmiyor bunu da anlamış değilim.

 
Toplam blog
: 5
: 589
Kayıt tarihi
: 27.03.09
 
 

1986 yılında İstanbu'da doğdum. "Halkla İlişkiler ve Reklamcılık" bölümü önlisans mezunuyum. Şu a..