Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '10

 
Kategori
Siyaset
 

Referanduma neden "Hayır" diyelim-8

Referanduma neden "Hayır" diyelim-8
 

TÜRKİYE'nin eğitimde 2023 vizyonunu çizeceği 18. Milli Eğitim Şurası'nın Ege Bölge Çalıştayı toplandı.

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün ev sahipliğinde, Kaya Prestige Otel'de dün başladı. İzmir'in yanısıra Aydın, Afyonkarahisar, Denizli, Manisa, Muğla, Kütahya ve Uşak İl Milli Eğitim Müdürlüklerinden temsilciler ile aralarında akademisyen, öğretmen sendikası temsilcisi ile öğrencilerin de yer aldığı gruplar oluşturuldu.

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün raporunda ise kız ve erkeklerin ayrı ayrı okuyacağı okullar önerilmesi dikkat çekti. Raporda, “Bölgesel, kültürel ve geleneksel nedenlerden dolayı özellikle ortaöğretime erişim ve devamın sağlanmasında sıkıntılar dikkati çekmektedir. Bu sorunun ortadan kaldırılması amacı ile ortaöğretim kız ve erkek okullarının belli bölgelerde ayrı ayrı kurulması” önerisi getirildi .

İşte AKP'nin MEB kadrolaşmasının sonucunda çocuklarımızın geleceğinin tartışıldığı ve ulaşılmak istenen hedef budur.

"Bizim ülkemizde böyle şeyler olmaz abartmayın!", O kadar da değil" diyenlerin aksine AKP'nin bu ülkenin geleceğini oluşturanların fotoğrafı ve vizyonu da budur.

Bunları göremeyen romantiklerin artık gözlerini açması adına ve bu ülkenin geleceğini artık karanlık görmeye başladığım için bunların hazırladığı referanduma "Hayır"

 
Toplam blog
: 105
: 3914
Kayıt tarihi
: 05.11.08
 
 

İ. Ü. İktisat Fakültesi Uluslararası İlişkiler 1989 mezunuyum. 1993'ten beri uluslararası fındık ..