Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '09

 
Kategori
Haber
 

Refika'lar ve Kerime'ler destek için geldiler

Refika'lar ve Kerime'ler destek için geldiler
 

Destek için geldiler..


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan'ın ev sahipliği yaptığı "Gazze'ye Destek için İstanbul Buluşması Toplantısı" Beşiktaş Four Seasons Otel'de düzenlendi.

Gazze'ye Destek totlantısının açılış konuşmasını Emine Erdoğan yaptı. Toplantıya katılan Lider eşlerini birer birer tanıtan Emine Erdoğan;

Suriye Devlet Başkanı Beşar Esad'ın refikası, Esma Esad

Katar Emiri'nin refikası Nasser Al - Missned

Ürdün Kraliçesi Rania El Abdullah

Lübnan Cumhurbaşkanı refikası, Wafa Slemian

Pakistan Başbakanı refikası Begüm Fauzia Yusu Riza Gilan

Libya Devlet Başkanı Muammer Kaddafi'nin "kızı" dedi burada "Kerimesi demedi" nedense?

Toplantıya Çevreden Sorumlu Devlet Bakanı Nimet Çubukçu'da katılmış..

Emine Erdoğan açılış konuşmasını; "Saygıdeğer misafirler, değerli kardeşlerim, Filistin halkının değerli dostları, hepinizi sevgiyle selamlıyorum. Emine Erdoğan, açılış konuşmasına "Türkiye'ye ve Kıtaların buluştuğu şehr'i İstanbul'a hoşgeldiniz" diyerek başladı.

Konuşmasını; Tevrat der ki, Adam öldürmeyeceksin, İncil der ki, Adam öldürme, zina yapma, hırsızlık yapma. Komşunu kendin gibi sev.. Kuran'da der ki, Kim bir canı alırsa bütün insanları öldürmüş gibi olur. Kim bir canı yaşatırsa bütün insanlığı yaşatmış gibi olur.

- Gazze'lilerin hayatı kutsaldır

- Gözümüzün önünden kayıp giden insanlığımızdır

- Onlar için döktüğümüz gözyaşları, o acıları dindirmeye yetmiyor

- Çağrımız, bir an önce saldırıların durması ateşkesin sağlanması ambargonun kaldırılması

- Gazze'li kadın ve çocuklara sesleniyorum: Asla yalnız değilsiniz dedi ve sözlerini Nazım Hikmet'in bir şiiri ile noktaladı. "teyze amca bir imza ver, çocuklar ölmesin şeker'de yiyebilsinler"


Gazze'ye destek toplantısının amacına ulaşmasını diliyor, bundan böyle Gazze'li analar ağlamasın, çocuklar her istediğini yesin diye dua ediyorum. Hayatlarını kaybedenlere rahmet, kalanların acılarının hafiflemesi dileği ile BARIŞ! istiyorum.

Barış çağrısı için ülkemize gelen First Leydi'lerin şıklığı dikkatinizi çekti mi? Ben hayran oldum:))


İnternet haber


Gülriz'den sevgilerle..

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..