Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '17

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Refleksoloji

Refleksoloji
 

Refleksoloji (ayak masajı)


Yine ve yeniden MERHABA:-)

Profil bilgilerimde de yer aldığı gibi; REFLEKSOLOJİ hayatıma anlam katan diğer bilgilerden biri daha... Biri daha diyorum; çünkü önünüz bir kez açıldı mı, eğitimler ardı ardına gelip, hem kendinizi, hem de çevrinizi şifalandırmayı öğreniyorsunuz...

Bu eğitimi aldığım sevgili öğretmenim Tatjana Rotenberg, konuya son derece hakim birisidir...

Refleksoloji; ÜST BEDENİMİZDEKİ TÜM ORGAN ve EKLEMLERİN ayaktaki refleks noktalarına çalışması olarak tanımlana bilir.

Derslerde; önce üst bedenimizdeki bütün organların ve eklemlerin yerini, sonra da onların ayaklarımızda ki refleks noktalarını öğrendik.

Yıllarca üst bedenim de yaşadığım sorunlar nedeniyle birçok ilaç kullandığım gibi, gereksiz diğer tedavileri de gördüm:-( Oysa bütün sorun ayaklarımda yaşadığım problemlerden kaynaklanıyormuş.

Tırnak batması nedeniyle her iki ayağımın baş parmaklarının tırnaklarını 4 kez çektirdiğim gibi:-( yanlarındaki iltihaplı etlerin alınması, bunun yarattığı yan basmalar, yan bastığım için ayağım da oluşan ödemler, iltihaplanmalar gibi sorunlar, benim üst bedenime de yansıyıp, tüm vücudum da hasta olmama sebep olmuş:-(

Bütün bir ayak üzerinde yaptığım çalışmalar ve yürüme terapileri sonucun da ayaklarımdaki sorunlardan kurtulduğum için, üst bedenimdeki hastalıkları da iyileştirmiş oldum...

Aklınıza gelebilecek bütün hastalıklara/ağrıları ayağınızdaki refleks noktalarına yapacağın masaj ile tedavi edebilirsiniz.

Edindiğim bu eğitimi, zaman zaman sizlerle paylaşıp, eviniz de nasıl masaj yapmanız gerektiği konusunda bilgi paylaşımında bulunacağım...

Yoga, Yoka, Nefes terapisi ve Meditasyon çalışmaları sonucunda bedenimdeki ağrıların %70'inden kurtulduğumu ifade etmiştim... Kalan diğer yüzdenin büyük bir bölümünü de REFLEKSOLOJİ tedavi etti...

Hepinize beden ve ruh sağlığı yerinde mutlu günler diliyorum...

Sevgimle,

SEMA:-)

 
Toplam blog
: 51
: 795
Kayıt tarihi
: 10.08.09
 
 

Merhaba, 18 Şubat 1964 Artvin doğumluyum. Yüksek okul mezunu olup, uluslararası bir Vakıf'tan ofi..