Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '11

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Reiki

Reiki
 

Sanatı seviyorum, sanatçı ruhlu insanları ve sanat ile rahatlamayı seviyorum… 

Bir şekilde içime girmiş ve kanımın içinde dolaşan sanatçı ruhumun hayatıma kattığı farklılığı seviyorum… 

Bu yüzden içgüdülerimin beni götürdüğü yere gözü kapalı gidiyorum ve inanıyorum ki gittiğim yeri de seveceğim(!) 

Sevdiğim bir dostum ile koştura koştura bitmek bilmeyen işlerimi bitirme telaşında buluşmaya yetiştiğimde de yine unutulmaz anlar yaşayacağımı biliyordum. Öyle çok birikmişti ki konular(!)… … 

Bir önce buluşmamızda yalnızca sanata ayırdığımız (karakalem resim çalışması yapıp öğrendiğim yeni teknikler her ne kadar faydalı da olsa ) sessiz gün bizdeki birikimi çoğaltmıştı beklide… 

Belki de o yüzden çok acıkmış bir halde yemeklerimizi alıp oturduğumuz sofrada aslında acıkmışlığın karın açlığı değil sohbet açlığı olduğunu fark edip koyu bir sohbete dalışımız(!) 

Ondan bundan sohbetler asıl mevzua geldiğimizde çevremizde yüzlerce insan yokmuş gibi arkadaşımın geçen hafta sonu katıldığı Reiki de yaşadıklarını dinleyip hatta uygulama yapmamız bile bizim ‘sanatçı yalnız olur ve kendini yalnız hisseder’ teorisi destekler gibiydi… 

Sahi bunu nasıl başarırız biz sanatçılar(?) 

...bilmem ama yüzlerce insan içinde yalnız olabilmeyi başarabiliyoruz.(!) … 

Kendi kabuğumuza çekilip o enerjiyi alıp, yayabiliyoruz. Bu buluşmaya gergin gelmiştim aslında… 

Bir önceki akşam otomobilim bozulup yolda kalmıştım ve otomobilimi çekici ile tamire göndermiştim… 

Öğleden sonra gelen otomobilim ve bitiremediğim işlerim iyice gergin bir gün geçirmeme sebep olmuştu. Fakat arkadaşım anlattıkça rahatladığımı ve yine eski pozitif bir enerjinin vücuduma yayıldığını hissettim. 

"El verdi!"... 

Yani Reiki eğitimi alanlar yakın çevrelerine, dostlarına bu öğretilerini paylaşabiliyor ve sevgili dostum da bu olumlu enerjiyi alabilmem için bana el verdi. 

21 gün boyunca bolca su içip, az yemek yiyerek Reiki kanallarımı arada açıp, arada kapayarak geçireceğim. 

Son derece pozitif enerji ile dolu olmanın faydalarını da daha ilk anlarda görmeye başladık. 

Bu enerji çevremize de yayılıyordu hiç tanımadığımız bir bayan ile asansörde tanışıp asansör önünde uzun bir sohbet edişimiz de belki bundandı(?) 

Şimdi bende de merak eder oldum Reiki’yi hatta ilk fırsatta eğitimini alma isteği duydum. 

Şimdilik bilgi topluyorum bu anlamda yine arkadaşımın önerdiği siteye üye oldum, belki sizde de ben bir merak oluşturmuşumdur. 

İsterseniz sizde http://www.reikiturk.com adlı bu siteyi inceleyebilirsiniz. 

Sevgilerimle… 

 
Toplam blog
: 108
: 2338
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Bu Blogda; Engelleri her şeye rağmen aşarak hayatı engelsiz yaşamaya çalışan; eş, anne, çalışan, ..