Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '13

 
Kategori
Yoga / Meditasyon
 

Reiki

Merhaba Dostlar,

Bugün Reiki hakkında birşeyler yazmak istiyorum.

Reiki, Evrensel yaşam enerjisi demektir. Japonlar tarafından keşfedilmiş Uzakdoğu felsefesi. Reiki Evrensel yaşam enerjisi demiştim. Enerji yoluyla şifa alışverişi yapılıyor. İnandığım kimseden (İnanıyorsak Allah, İnanmıyorsak Evren) enerji istiyoruz ve başka birine aktarmak için kanallık ediyoruz. Ben Reiki ile 2 yıldır derin çalışmalar içindeyim. Reiki'ye başladıktan sonra hayat tarzım değişti diyebilirim. Reiki insanın güven,sevgi,saygı olgularını geliştiriyor. Ferketmesini, keşfetmesini, olaylara farklı bakış açılarıyla bakmasını sağlıyor. Reiki negatif elektirikleri kabul etmez onları bizden uzaklaştırır. Pozitif düşünceler hayata farklı pencereler açar. Ayrıca insanlar arası pozitif enerjiyle birbirlerine yakınlaştırır. Uzakdoğu insanlarının güler yüzlü, sempatik, pozitif olmalarını yaptıkları reiki,meditasyonlarına borçlular bence.

Reiki eğitimi almak çok kolay. 2 aşamalı bir eğitim 3. aşamada hoca oluyorsunuz (hocanız isterse) 7 saatlik bir eğitimin farklı bir büyüsü var ve mükemmel geçiyor. Ben eğitimimin bitmesini hiç istememiştim =)

Farklı metodlar öğrenip, hayatınızda da bu metodları uygulayınca en azından günün 1 saatlik stresinden kurtuluyorsunuz.

Tavsiye ederim.

Sevgi ile kalın. =)

 
Toplam blog
: 15
: 137
Kayıt tarihi
: 11.04.12
 
 

Anasınıfı Öğretmeniyim ve çocuk kitapları yazarıyım.  Gezmeyi, eğlenmeyi, fotoğraf çekmeyi, sohbe..