Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Reklamda Bangır Bangır

TV, bilgisayar, telefon, tablet.

Program, şarkı, film, dizi vs. izlerken ses normal(cihaz eski ya da kalitesizse kısık)

Ama reklam girince zorlukla duyduğumuz o ses birden yükseliyor.

Anlamadım gitti bu cihazlara program için ayrı reklam için ayrı ses düzeni mi konulmuş.

Şarkı dinleyeceğim yüksek sesli dinlemeyi seviyorum(kulağımda sorun olduğu falan için değil, hep öyleydim) özellikle telefonumun ve tabletimin doğru dürüst sesi çıkmıyor.

Ama reklama gelince…

Bu cihazlar sadece sizin reklamlarınızda mı çalışıyor! Her şeyi kendinize uydurmuşsunuz!

İnternetten Ezel izliyorum(önce izlememiştim) Tabi reklamla izletiyorlar. Normal bir sesle izlerken reklam giriyor bir ses bir ses! Koşup kısıyorum. Dizi tekrar başlıyor biraz sonra yine bir reklam!...Mobing adeta!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..