Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '08

 
Kategori
Siyaset
 

Rektör atamaları ve Abdullah GÜL

Rektör atamaları ve Abdullah GÜL
 

Önce şunu bilelim ki Abdullah Gül 3 kişiden istediğini seçebilir ama adaletli davranması da gerekir. Sayın Cumhurbaşkanımızın adaletli davrandığından şüphem yok. Rektörlüğü en hak eden kişi rektör oldu. Şüphem yok.

Cumhurbaşkanının seçimi beğenmeyen bazı kesim istifa ettiğini açıkladı. İTÜ’de öğretim üyeleri istifa etti haberi de bizzat İTÜ tarafından yalanlandı. İTÜ’den yapılan açıklamaya göre üniversiteden istifa eden öğretim üyesi yok.

Bazı kişilerce kullanan öğretim üyelerinin istifa ediyoruz sözlerinin inandırıcı olmadığı belliydi.

Bir başka konuda Abdullah Gül’ün laik rektör adaylarını rektör yapmadığı haberidir. Abdullah Gül’ün hiçbir açığını bulamayınca yaptıkları haber ve ortaya attıkları fikir bu.

Abdullah Gül önüne gelen 3 rektör adayından beğendiğini seçer. Bu yetkiyi anayasa veriyor kardeşim. Ben seçilen rektörü beğenmedim diğeri seç diye kimsenin deme hakkı yoktur.

Bir konuya da değinmek istiyorum. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül tarafından yeniden rektör atanmayan Akdeniz Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Akaydın'ın Ergenekonculardan 2005 yılında "Yılın Kuvvacısı" ödülü aldığı ortaya çıktı.

Şimdi böyle bir adayı rektör yapmayan Cumhurbaşkanını suçlamak mı lazım? Yoksa tebrik etmek mi?

Resimi dikkatle incelemenizi rica ederim. Ayrıca şunu da bilin ki Türkiye’nin her günü dünden daha iyi olacaktır. İyi Günler.

 
Toplam blog
: 46
: 1055
Kayıt tarihi
: 07.10.07
 
 

1992 yılında Erzincan'da Doğdum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunuyum. Halk Edebiyatı ilgilendiğim al..