Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Rengarenk sevgi

Rengarenk sevgi
 

Sarı çiçek..


Sabahın erken saatleri kalktım perdeleri iyice açtım. Bir tarafımda, doğmak üzere olan güneşin, beraberinde getirdiği, o muhteşem renkler, bir tarafımda ise, gri renkli bulutlar... Sanki dakikalar, fırça darbesi vuruyor, bu görüntüye, genişliyerek büyüyen, kocaman bir tablo oluveriyor, sabahın sessizliğinde. Güneş doğar doğmaz, gökkuşağı toros dağlarından, denizi aşarak, ulaşıyor Lapta kasabasına ...  Bu mevsiminin, yağmurlu bir sabahını, çizmeye çalıştım harflerle... Bu manzara beni gülümsetmeye yetiyor, neskafemi yudumluyorum... Beni, yaşamın içerisine çekmeye, yetiyor izlediklerim, huzur buluyorum. ŞU an, nice mevsimleri sevdiklerimizle yaşamayı, temenni etmekten, çekinmiyorum... SARI ÇİÇEK ise bir görünüp bir kayboluyor gri bulutların arasında... SARI ÇİÇEK, yani GÜNEŞ yaşamın sihirli perdesi gibi, bir açılıp bir kapanıyor. Açılıp kapandıkça, DÜNYANIN dar olmadığını, bizi gün doğumunun, renklerine sararak, siyah beyaz yaşadıklarımızdan, TIPKI BASIM hayatlar devriliyor. 

Her sabah bir başka tablo,  koşullar ne olursa olsun, BU TABLOLAR  birinci derecede, mutluluğunuz olsun... GENÇ YÜREKLERİNİZLE, TÜM MEVSİMLERİ, YAŞAYINIZ. SEVGİYLE KALIN....................... 

 
Toplam blog
: 172
: 228
Kayıt tarihi
: 24.07.11
 
 

1969 İstanbul Eğitim Enstitüsü İngilizce Bölümü mezunuyum. 25 yıl İngilizce öğretmenliği ve bölüm..