Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '10

 
Kategori
Magazin
 

Rengarenk

Rengarenk
 

Bu sıralar Sertab Erener'in rengarenk şarkısına bayılıyorum tam yaz şarkısı tam eğlencelik ve insana pozitif enerji veriyor. Bu şarkıyı ilk keşfetmem bir hafta öncesine dayanıyor. Öyle çok şarkı açayım dinleyeyim modunda bir insan değilimdir, face de paylaşılan bi videoyu sırf Sertab Erener şarkısı diye açmıştım. Ama nasıl eğlenceli bir şarkı kaç kere dinledim ben bile hatırlamıyorum. 

" birgün aşka rastladım sevdim yeniden başladım 

gözüm kara kalmadı yara oldum rengarenk 

bazen her şey sararıp solar biz hep rengarenk" 

Melodi zaten insanın kanını kaynatıyor. Dinliyorum ama şarkı bir yandan bana tanıdık geliyor düşün düşün sonunda buldum. Ben bu şarkıyı duydum! Sözleri değil ama melodisi beni aşkı memnu dizisindeki nihalin kına gecesine götürdü. Sonra baktım adını bilmediğim hintli bir kadının RİNGA RİNGA şarkısına götürdü beni. Melodi aynı melodi. Merak ediyorum acaba sözler de aynen çevrilmiş mi? Ama o şarkıdaki enerji rengarenk şarkısındaki gibi pozitif değil gibi geldi yani hintce falan bildiğim yok sadece bir his. Ama yine de bu şarkı çok güzel sözleri de yeniden yazılmışsa da aynen çevrilmişse de muhteşem enerji veriyor insana. Eee Sertab yapmış olmuş. Ağzına sağlıkk. 

 
Toplam blog
: 6
: 486
Kayıt tarihi
: 24.05.10
 
 

Kendimi tanıtmak nedir ne değildir, düşündüm… Gökyüzü müyüm yoksa sadece bir yıldız mı ya da kendini..