Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Renkler

Renkler
 

Gül dikeni


Bir gül açtı gönlümde, tam rengini bulamadım.

Çevirdikçe değişti, 

 

Bazen dağların gri rengi oldu, bazen toprağın çimeni.

Yeşil gül olur mu demeyin?

Ben istedim o oldu, yapraklarında renkler yine değişti.

Mavi oldu, somon rengi oldu, beyaz oldu.

 

Rüzgara döndüm, yavaş es sonbaharda.

Nasıl becerirsin bilemem, serin olsan da yavaş es.

Kasıp kavurma, acelesi olsa da kışın,

Bane ne, gelmesin, kim dedi ona.

 

Ağaçlar sarardıkça gönlümde acı bir tebessüm,

Gülün zalim dikenleri kanatmaya hazır, sıra sıra dizilmişler.

Çok mu kıymetli gülün,

Halbuki ben laleyi, papatyayı, menekşeyi severim.

Onların dikenleri yok yapraklarının arasında.

 

Sonbahar; serin sabahlara karışan, akşam ayazıyla ürperten.

Bu yıl da hoşgeldin...

 

 
Toplam blog
: 259
: 442
Kayıt tarihi
: 23.04.09
 
 

Merhaba ben Manolya. Edirne doğumluyum. Eğitim'e hizmet ediyorum ve bu yolun gönüllüsüyüm.Şiir yazma..